• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Mamasnest

ollesmamma: Vad spännande med nedräkning nu. Jag är supernervös och har ändå över 2 veckor kvar. Lycka till!

Mirri: Jag har hittat en bukett nu och skickat bilder till Kanada, hoppas att jag får svar snart om jag kan få den eller inte.

Vad ska ni till Tyskland och göra? Shopping?

• Snitte- 5/7-2008

Ollesmamma: ja det närmar sig med stormsteg för er! SKÖNT att llt är klart! jag längtar till den känslan jag med!

GME: jepp, tysklandsbussen, får se om jag kommer med på restplats idag... annars får vi bila ner på fredag.

Mirri: vi tjänar nästan 7000 :-0 fattar inte hur det kan vara så stor skillnad men 14.000 gick alltpå här... och då ska vi ändå inte köpa mycket, vin till maten och lite öl och cider till baren lixom...
    med resa oc all dryck i tskland hamna vi på 7000

Får se vad det kommer kosta om vi får ta bilen nu bara då... bli nog lite dyrare kan jag tänka mig..

• sockerbollen

Så himla kul när det är bra service på hotell! Vi har ju två offerter att ta ställning till. När vi informerade att vi kommer upp i helgen för att kolla in de två ställen som vi väljer mellan bokade det ena stället om vårt rum utan balkong till en svit och det andra stället bjuder oss på middag! Nice, sån't gör mig glad! Det är ju viktigt att det är bra service för både vår del då vi vill göra så lite som möjligt dagarna innan och på bröllopsdagen (förutom att känna hur mkt vi älskar varandra såklart och säga ja!) och för våra gästers del.

Ha det gott i sommarsolen!

• Mirri

Sockerbollen: Vilken sommarsol Här i Karlstad är ju allt bara grått grått grått. Jag kanske missat de solglimar som varit för att jag bara jobbar Men vad underbart med bra service! Sånt gillar vi

Mamasnest: Hoppas du kan få den bukett du vill ha då. När får du svar från dem?

Snitte: Shit vad vi betalar mycket skatt för vår sprit!! Det känns ju helt sanslöst att det skiljer 7000:- Hoppas det löser sig för dig med Tysklandsresa då. Lycka till

• Mamasnest

Mirri: Jag kunde inte få den andra buketten heller! De kunde inte få tag i den växten heller. Nu vet jag faktiskt inte vad jag gör.....

Vi behöver inte oroa oss för dyr alkohol, det är strikt förbjudet att dricka alkohol på allmän plats i Kanada så det blir läsk och mineralvatten. När vi kommer till hotellet kommer jag att hinka dyr champagne. Om jag bara behöver köpa champagne för två kan den ju vara hur dyr som helst.

• Mamasnest

Glömde säga att det äår precis två veckor kvar tills vi gifter oss idag.

• Fiafis

Å vad roligt!! Hoppas ni får en underbar dag!!

Själv har jag äntligen fått maten bestämt vad vi ska ha och vem ska göra det. Så skönt! Har oroat mig för det ett tag nu...

I förrgår fick jag mystisk post oxå. Ett brev utan avsändare och i det låg bara en tomteluva. Hihi, undrar vad som är på gång?!?! Spännande!

ollesmamma skrev 2008-06-25 00:04:18 följande:
    weeeeeee äntligen är ALLT klart!!!! vi gifter oss på lördag o alla förberedelser är nu klara...la sista handen vid festprogrammen precis.... de enda vi har kvar nu är genrep med prällen imorgon åsså ska vi ju duka lokalen på fredag.... annars återstår nu bara att ta de lugnt o försöka njuta, ska försöka hinna sola imorgon oxå... brännan försvann snappt i detta eviga regnande.... suck...
  • GME76   080802

Spännande, Fiafis .

Nu är Tysklands-trippen avklarad. Så jäkla smidigt. Tog ett dygn, shoppade alkohol och sparade flera tusen. Proffsigt bussfolk och veteranershoppare på bussen som gav oss bra tips.
    Jag rekommenderar verkligen detta om man ska köpa mkt. Så nu har vi äntligen ett ganska välfyllt barskåp också. Det hade vi aldrig köpt i Sverige, det blir ju löjligt dyrt.
    En bock på listan till avklarad .

• Mirri

Ollesmamma: GRATTIS!! Så vitt jag vet borde du vara fru nu... Logga snabbt in på sidan och berätta allt allt allt om hur ni hade det *Jätte nyfiken*

Mamasnest: Fy vad tråkigt! Går det intehitta något alternativ till den blomman då? Hur lång tid behöver de på sig i förväg för att veta vad de kan göra och inte. Går det att gå till en blomsteraffär, visa dem en bild och säga att du vill ha det närmsta de kan komma?

GME: Nice. Gôtt att ha det avklarat med spriten och ett välfyllt barskåp är ju aldrig fel

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer! jag blir galen.... :-0 Vi har inget internet hemma det är stendött! Nu lånar jag syrrans en stund...

GME: vi åkte oxå på fredag men tog bilen 2000:- med bensin och färjbiljett och vi tjänade oxå flera tusen på att handla i tyskland wihoo

Nu är det pyssel på hög nivå de sista dagarna som är kvar

Ollesmamma: Rapport tack

Svar på tråden Karlstadbrudar!!