Karlstadbrudar!!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Hoppas ni gillar den nya lokalen !!
Ja, lycka till. Hoppas allt blir som tänkt er and then some !!!
Lycka till Snitte! Häftigt att det redan är dags, här börjar jag bli nervös redan, mindre än 5v kvar nu..... huvva!
hör ni tjejer, nu behöver jag råd igen :)
jag köpte ett paraply på nätet som inte alls hade den färgen jag trodde...
finns det nåt ställe i karlstad som säljer såna acessoarer? så att jag kan gå och titta på dem direkt liksom
hej alla glada..o kanske stressade... då var man FRU då... vi gifte oss för en vecka sen , 28/6 o jag kan lugnt säga att de var den absolut bästa dagen i mitt liv!!! i princip inget gick fel.... dom hade glömt skicka med brudparet till tårtan det var väl det enda....lite synd men inget som gjorde nån större skada direkt... nu har vi varit på lillsemester på landet en vecka o bara solat, badat o latat oss.... e sååååå skönt o slippa all stress o planering, även om det var roligt oxå...
nu längtar vi bara efter att få se fotografens bilder...ska bli såååå spännande
Jättegrattis! Kul att dagen blev så lyckad!
Min brudklänninge behöver sys upp, någon som känner till en bra sömmerska i Karlstad?
vi2alltid: Det finns väl en liten affär som säljer väskor men även paraplyer på hörnet mitt emot handelsbanken inne i Karlstad? Jag kommer inte ihåg vad den heter men det kan ju vara värt att titta. Liljas väskor i 15-huset, kan de ha paraplyer?
olles mamma: Härligt att ni hade en fin dag. Spännande med fotografens bilder
EmmaCaroline: Vanjas syateljé ska vara bra har jag hört. Kolla med henne kanske?
Här går allt så långsamt. Snart dags för semester men jag har just fått jätte mycket mer jobb... Vet inte riktigt hur jag ska hinna. Definitivt inget bröllopsplanerande denna veckan i alla fall.
Mirri: Var 17 ligger handelsbanken?? haha.. jag har ju swedbank :)
Jag måste oxå sy om min klänning lite, svärmor skulle göra det, men hon har brutit armen på 3 ställen (!) så det går ju inte och jag vågar inte göra det själv. Tråkig utgift som jag inte räknat med
Jag sydde upp min hos Kari Wazz på marieberg. Är jättenöjd .