• Miss Blue

    ***080823 del 2***

    Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

  • Svar på tråden ***080823 del 2***
  • Skogsblomman

    Hej! Vi ska skicka våra inbjudningar den här veckan. Tänkte lägga dem på lådan på onsdag så de hinner få dem innan påskhelgen.

  • AnnaochHenrik

    Våra inbjudningar har kommit fram idag! Fick just rapport från lillasyster om att hon fått inbjudan nämligen... Spännande!

  • Miss Blue

    Oj det räcker med att vara borta i 3 dagar så har man en massa att läsa i kapp
    Har varit hemma med feber, hosta och snor, är fortfarande hemma från jobbet, är helt slut i kroppen...suck
    Men i lördags var vi iaf och hämtade min ring! Jiiipie! Är helnöjd med den (och har provat den maaaaassor utav gånger redan!). Bilder finns i galleriet....

  • Miss Blue

    Kul!!!!

    Och välkomna alla nya!!


    AnnaochHenrik skrev 2008-03-17 15:35:04 följande:
    Våra inbjudningar har kommit fram idag! Fick just rapport från lillasyster om att hon fått inbjudan nämligen... Spännande!
  • Baccus

    Imorgon ska vi till Windsor och jag tror vi ska titta pa min ring da. Enligt trakig Engelsk sed sa behover inte mannen ha ring och min h2b vill inte ha ngn. Jag vill att han ska ha det for jag vill att andra ska se att han ar min.....

  • nicolina2008

    Baccus: Vad spännande att titta på ring. Hittade du någon som du gillade?

  • nicolina2008

    AnnaochHenrik: Vad roligt att inbjudingarna har kommit fram! Hur gick det med den där tjejen som du var tveksam om du skulle bjuda?

  • Fru Koltrast

    Åh vad många ni är här...det får mig att bli lite stressad över inbjudan. Vill ju inte att det ska krocka men andra bröllop.

    Kommer nog hänga här en hel del

  • AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-03-18 15:22:21 följande:
    AnnaochHenrik: Vad roligt att inbjudingarna har kommit fram! Hur gick det med den där tjejen som du var tveksam om du skulle bjuda?
    Jag bjöd henne, så att hon måste tacka nej om det nu är så jobbigt att komma

    Har fått lite positiva reaktioner kring hur inbjudningarna såg ut och så, men inte så många svar... Däremot fick jag ett samtal idag från en herre med samma namn som min kusin. Dumma jag slog upp kusinens namn på nätet, fick en träff (i Stockholm, stämmer) och skickade alltså till den adressen. Han som fick kortet var snäll nog att ringa och tala om att det kommit till rätt namn men fel person, så jag slipper vara sur på kusinen som inte har vett att svara på inbjudan...
  • Miss Blue

    *fniss* vad tokigt att skicka till fel person...
    Men snällt utav honom o tala om det!!


    AnnaochHenrik skrev 2008-03-18 17:27:50 följande:
    Jag bjöd henne, så att hon måste tacka nej om det nu är så jobbigt att komma Har fått lite positiva reaktioner kring hur inbjudningarna såg ut och så, men inte så många svar... Däremot fick jag ett samtal idag från en herre med samma namn som min kusin. Dumma jag slog upp kusinens namn på nätet, fick en träff (i Stockholm, stämmer) och skickade alltså till den adressen. Han som fick kortet var snäll nog att ringa och tala om att det kommit till rätt namn men fel person, så jag slipper vara sur på kusinen som inte har vett att svara på inbjudan...
Svar på tråden ***080823 del 2***