Ja, du har ju läst mina tidigare åsikter och jag måste bara få säga att jag tycker din nya klänning är supersnygg jämfört med den första. Kan ju bero på att den liknar den jag ska ha
.
Jag pratade med min m2b efter att jag svarat dig sista gången (i början av denna tråd) och berättade om detta så nu vet även min m2b vad jag ska ha på mig då jag kände att det vore så himla trist om han inte gillade mitt val. Han tyckte att den såg ut som alla andra brudklänningar tills jag visade en hel del andra sorters modeller och då tyckte han att den jag valt var nog ändå bland de bästa. Tur.
Ska påpekas att min m2b inte gillar klänningar överhuvudtaget. Han är en kille som gillar när jag går i dräkt (kort kjol eller byxa + kavaj typ Ally McBeal) eller i mina skinnbyxor och en tajt topp. Ja, hans smak är lite mer åt tuff stil eller helt tvärtom typ damigare stil. Men som han sa jag måste ha en vitaktig traditionell brudklänning (fastnade först för en vinröd) då han är mycket traditionsbunden. I kyrka, med bordsplacering på festen, med minst två-rätters plus tårta, brudvals, dvs riktig vals inte någon sorts tryckare, osv.