• Jen82

Skilda åsikter

Jag köpte nu en alldeles underbar AA klänning för mindre än halva priset.
    Nästsista dagen på rea.
    Sambon HATAR den färgen :(
    Creme/sand färgad.
    Pga av detta ska backar han nu ur att hjälpa med något till vårat bröllop eftersom han inte fick säga sin åsikt om klänningen och att jag ändå valde den efter hans åsikt.
    VAD SKA MAN GÖRA NU?

• Svar på tråden Skilda åsikter
  • MaddeW

& om du inte tycker om den som han vill att du ska ha?

• gustafmatilda

Bara det slutar med att du också tycker om den!!!

Alla passar ju inte i kritvitt (som jag med min mjölkbleka hy), så jag är jätteglad att det finns andra vita nyanser också! =)

• Jen82

Jag hoppas att vi hittar en jag och han tycker om.
    Får se vad som sker.

• Lady o Lufsen

Vilken raffinerad utpressningsmetod ...av din sambo, alltså.

• Jen82

Kalla de vad man vill men jag rätt ledsen för tillfället :(

• Skottdagen2008

Jag skrev ju min personliga åsikt tidigare ang. färg på dig och modell, men tänk såhär:

Tänk tvärtom. Tänk om det var du som inte tyckte om de kläder han ville ha på sig. Att du tyckte hans val av kläder var gräsliga. Skulle du vilja att dessa gräsliga kläder skulle finnas med på era bröllopsfoton resten av livet. Eller att han den sexigaste mannen du vet gå i något så fult att du störde dig på det varje gång du såg honom. Jag menar, han är ju säkert snygg naken, men kläder kan också göra honom ännu läckarare så att man vill ta an honom . Varför funderar vi annars så mycket på hur vi klär oss om vi inte vill känna oss snyggare

• MaddeW

hoppas ni har låååång tid på er tills bröllopet så att ni har tid att enas.

Själv frågade jag min blivande man om vilken klänning han tyckte bäst om (visade två bilder) -han tyckte båda var fina. Så jag beställde den ena! -superenkelt

• Jen82

Jo jag vet.
    Jag hade nog fått panik om han hade kommit dessa fula kläder..
    Men jag vet inte alltså inte hur mycket man ska lägga sig i varandras klädstilar.
    Men de e nog bara att dra med han o tärnan till brudklänningsaffärer o få bådas syn på det.

• Jen82

MaddeW
    Jag har oxå visat några på bild o han har gillat vissa av dem.
    Men den var nog den värsta han någonsin sett.

• Skottdagen2008

Nä, den personliga stilen till vardags tycker jag att man inte behöver bry sig om för det är ju vad som gör personen personlig, men på ett bröllop som båda ska känna sig som medelpunkten tror jag att båda vill känna att de kan stå och känna sig snygg även för sin partner. Att man tillsammans har planerat och tyckt till och delat åsikt om denna stora dag. Att man känner sig som världens snyggaste par, de lyckligaste är man ju ändå .

Min m2b har INTE sett min klänning, men så har jag ganska stor koll på vad han gillar och inte gillar. Hade jag kommit i din klänning hade han vänt i dörren. Valde därför med tanke på hans smak då det är han som ser mig och inte jag som ser mig själv. Har en ASPERA Evening mycket enkel inga krussiduller för krussiduller gillar han inte.

Svar på tråden Skilda åsikter