• Jen82

Skilda åsikter

Jag köpte nu en alldeles underbar AA klänning för mindre än halva priset.
    Nästsista dagen på rea.
    Sambon HATAR den färgen :(
    Creme/sand färgad.
    Pga av detta ska backar han nu ur att hjälpa med något till vårat bröllop eftersom han inte fick säga sin åsikt om klänningen och att jag ändå valde den efter hans åsikt.
    VAD SKA MAN GÖRA NU?

• Svar på tråden Skilda åsikter
  • Jen82

Han vägrar vara i samma rum tyvärr.
    Jag får lämna den efter jobb imorgon.
    Får be henne som ursäkt..

• Fredrik och Sabine

Ursäkta----men jag tycker att han beter sig som en bortskämd unge!
    "Vägrar vara i samma rum"...så löjligt!!

Vill han verkligen gifta sig om han håller på sådär?

• Jen82

Dålig dag verkar de som...
    Hoppas att jag hittar en ny klänning snart......

• Waersta

Jag är väl den enda som inte skulle gifta mig i en klänning som min m2b inte tycker jag är fin i. Skulle han tala om för mig att klänningen är ful, då skulle jag också lämna tillbaka den. Varför gifta mig i en klänning han inte gillar?
    Det är ju han man ska dela resten av sitt liv med och om han då inte gillar det du har på dig den dagen??

Ni får försöka kompromissa helt enkelt! Något som både du och han gillar!!

Hoppas att det ordnar sig!

• gustafmatilda

Du ska inte hoppas på att han har en bättre dag imorrn då, och visa upp dig för honom? Eller ta ett foto på dig själv och skicka till honom på mailen eller mobilen, om han nu vägrar att vara i samma rum som du.

Jag håller med ovanstående: man utestänger inte den man älskar och respekterar(?)!!! Man sätter sig ner, berättar vad man har problem med och LYSSNAR på vad den andra personen har att säga.

Jag hoppas att han inser att han inte borde behandla dig på det sättet.

• jennysnartfru

Förstår inte problemet.
    Är det han som bestämmer hur din klänning ska se ut?
    Tycker den var jättefin på dig. Färgen är väl ingenting att diskutera. Ville han att den skulle vara kritvit?
    Gör som du känner bäst. Skulle han verkligen ställa in bröllopet pga färgen på din klänning..?

• Jen82

Tack Waersta.
    Livet e surt just nu.
    Detta var en så bra start när jag kom hem o så gick jag till affären och detta blev pannkaka när jag kom hem....
    Skit oxå :(
    Jaja hoppas på en bättre dag imorgon.
    Sista dagen på vanliga jobbet och första av 3 på xtra jobbet.
    Bara två nätter denna månaden o på rad med.

• gustafmatilda

Waersta:

Frågan är om han avskyr klänningen för hur den ser ut, eller för att den inte är kritvit. Jag vill absolut vara vacker för min man, men om det handlar om nyanser tycker jag mest att det är fånigt...

• Jen82

Tycker inte om färgen och stilen alls.
    Den ska vara vit för det är reglerna mer eller mindre.
    jag har mailar en dam i usa o frågar om vett och etikett därifrån.
    Ja han vill väl att jag ska ha en klänning han tycker om..

• Jen82

Tror ni man får lämna tillbaka en klänning man köpt mindre än 24timmar sedan? Även om de var på rea?

Svar på tråden Skilda åsikter