• Jen82

Skilda åsikter

Jag köpte nu en alldeles underbar AA klänning för mindre än halva priset.
    Nästsista dagen på rea.
    Sambon HATAR den färgen :(
    Creme/sand färgad.
    Pga av detta ska backar han nu ur att hjälpa med något till vårat bröllop eftersom han inte fick säga sin åsikt om klänningen och att jag ändå valde den efter hans åsikt.
    VAD SKA MAN GÖRA NU?

• Svar på tråden Skilda åsikter
  • Tooticki

Har ni bestämt att han inte skulle se klänningen innan så betyder det ju indirekt att du får välja själv och då förstår jag inte vad han är upprörd över?

• lillan31

Det är väl bara att byta till nåt som båda tycker är bra. eller?
    Jag skulle heller inte vilja ha en bröllopsklänning som min blivande tyckte var rent ut sagt ful. Det är klart han också ska ha en åsikt, liksom jag har om hans kläder...

Men Jen82, du verkar inte vara helt omöjlig, eftersom du nu funderar på att köpa en annan klänning, så varför är din blivande så sur för nu egentligen?

• Linda o Erik

Mmm det där med att inte se klänningen innan är svårt. Min man ville inte det heller, men när jag letade klänning så kollade han iaf på den på bild, på andra. Och han gillade den jag slutligen köpte, och han såg den omsydd också så att säga. Men inte på! Så det var lite spännt där ett tag med vad han skulle tycka! Han såg mig inte i klänningen fören precis innan vi skulle gå in, när vi träffades utanför kyrkan! Men det blev bra ändå ;) Han gillade ju "grundmodellen" och färgen, så

Ja... jag skulle inte tycka om att ha en klänning på mig under en av våra största dagar tillsammans som min blivande inte gillade! Jag skulle inte klara av det faktikst! Så för mig fanns inte något annat val än att pompromissa fram något som funkade för oss båda!
    Men jag tror att det kommer att gå jättebra för er också! Det finns så otroligt många underbart vackra brudklänningar ute i handeln idag!

• Jen82

För jag köpte den meddetsamma utan att tänka över natten.
    Sedan för att inte lyssna på honom ang klänningen..

• Jen82

Tack.
    Denna var verkligen på ett bra pris och jag kände mig som en princessa.. Jaja de bara att börja om igen.

• lillan31

men vad sa han angående brudklänningar, innan du köpte den du köpte? Visste du vad han gillade o inte?

Jag köpte oxå min utan att min blivande hade en aning.

• Jen82

Vi tittade tillsammans på internet.
    Han sa inte direkt vad han gilla.

• lillan31

Du kommer med all säkerhet hitta en annan klänning som du känner dig som en prinsessa i, och som han kommer tycka att du ser ut som en drottning i garanterat

• Jen82

Tack för de orden.
    Just nu sitter jag o funderar på om man kan återlämna den :(

• lillan31

testa, det lär ju känna igen dig, eftersom det inte var länge sen du köpte den....du får annars berätta som det ärligt är, det skulle de kunna ha förståelse för.

Men kanske du hittar nåt annat i samma butik, då kanske det är enklare.

Svar på tråden Skilda åsikter