• Jen82

Skilda åsikter

Jag köpte nu en alldeles underbar AA klänning för mindre än halva priset.
    Nästsista dagen på rea.
    Sambon HATAR den färgen :(
    Creme/sand färgad.
    Pga av detta ska backar han nu ur att hjälpa med något till vårat bröllop eftersom han inte fick säga sin åsikt om klänningen och att jag ändå valde den efter hans åsikt.
    VAD SKA MAN GÖRA NU?

• Svar på tråden Skilda åsikter
  • Jen82

Ja jag vet.
    Just nu vill jag bara ångra att jag överhuvudtaget gick dit.
    Skulle stannat hemma idag.
    Jaja sånt e livet.

Nån ide när de har rea på klänningar igen?

• lilltjejan

min m2b vill varken se min klänning eller mig i den innan vår dag men han vill ju inte heller att ja ska ha på mig en gräslig klänning, som tex en stor maräng eller liknande, vilket som tur är inte jag häller vill ha.. (som tur är litar han på min smak )

jag har visat honom bilder på ett gäng olika modeller på klänningar å så har han fått säga vad han tycker är fint och inte, på så sätt är jag övertygad om att han kommer älska min klänning lika mycket som han älskar mig...

lässen men ja tycker din m2b låter lite barnslig i sitt beteende gällande det hela genom att säga som han gör MEN skit i att han är grinig, sätt dig å snacka med honom å kom fram till en lösning ni båda gillar...

det värsta som finns är att gå och lägga sig osams!

• Jen82

Det har han redan gjort, gått o lagt så som sagt.
    Jag väcker honom då o då o försöker prata med honom.

• Linda o Erik

Ett tips är att kika på nätet! Jag satt dagarna i ända och kollade på blocket.se, tradera.se och även här på BT på begagnade klänningar! (och jag hittade ju en till slut) men även så sökte jag på olika sidor som säljer klänningar, vilket är väldigt billigt! Har också hört många som skickat efter från Kina, de skickar sina mått och vilken klänning de vill ha och får den skickad till sig. Brukar vara jättebilligt!
    Vi hade ett maxpris på klänning på 2000:- och jag hittade jättemånga fina på nätet!
    Dock vill man ju ofta prova klänningen innan, men om man hittar en beg nära där man bor kan man ju åka och testa den :)

• Jen82

Det har jag gjort de senaste veckorna.
    Men beställa från Kina vågar jag inte alls.
    Jag vill köpa i butik.
    Ja maxpris för oss är 3000kr :)
    Helst mindre med.
    Tack!

• Linda o Erik

Okej! Men det ska säkert gå jättebra till slut :D

• Jen82

Tack.
    Jag tittade på en Nixa häromdagen den kostade 3000 + lite till.
    Den var vacker men inte lika vacker som den jag köpte idag.
    Får åka till Ateljemb efter helgerna o kolla där.

• Linda o Erik

Gör det! Jag tror att du säkert får lämna tillbaka den eftersom det var så nyss du köpte den! Dom lär ju komma ihåg dig om du var där senast idag :)

Svar på tråden Skilda åsikter