• Jen82

Skilda åsikter

Jag köpte nu en alldeles underbar AA klänning för mindre än halva priset.
    Nästsista dagen på rea.
    Sambon HATAR den färgen :(
    Creme/sand färgad.
    Pga av detta ska backar han nu ur att hjälpa med något till vårat bröllop eftersom han inte fick säga sin åsikt om klänningen och att jag ändå valde den efter hans åsikt.
    VAD SKA MAN GÖRA NU?

• Svar på tråden Skilda åsikter
  • mooogn

Gah, vilken obstinat sambo!! Behåll klänningen ett tag till; vänta tills han lugnat ner sig

• Jen82

Hon har bara öppet imorgon o sen stängt till den 6januari..

• Jen82

Hur mycket brukar en AA kosta i vanliga fall?
    Han tror jag har blivit lurad på priset med.
    betala 2500

• Bellanote

jag betalade 2800 för min halva priset det är en aspera..

• Jen82

ok för de stod mer än 5000 på prislappen som hon sedan tog bort när jag betalat.
    ja ja jag får väl gå ner med den imorgon.
    Sambon får väl FÖLJA MED och hitta en klänning åt mig om han ska vara så svår att ha och göra med.

• MaddeW

Ursäkta, men vad för idiot ska du gifta dig med?
    Om min blivade hade sagt så till mig, då hade jag bett honom att det som blir hans enda uppgift är att meddela alla gäster att det bröllopet ställs in!

Jag menar, om du inte får ha den klänning du vill ha nu, lär det i framtiden bara bli värre. -du lär inte få ha den toppen för att den har fel färg eller är för urringad, inte den kjolen för den är för kort... osv (katoliker tenderar att vara rätt gammelmodiga & "så har det alltid varit"

• Jen82

Hans familj är nog lite så som du skrev.
    Men han e inte det utan han vill väl bara inte komma i trubblel med släkten.
    Tänkte ringa en dam i Usa o fråga henne lite om bröllopssaker med.
    Typ färg o sånt.
    Sen får jag berätta vad som hänt nu.

• MaddeW

Hans familj får väl ädå acceptera att du har en "nästan" vit klänning, -du ville ju ha den! (& i Sverige är det mycket vanligare än en kritvit)

Jag menar, du kommer ju inte i en blå klänning (eller annan färg)

Nytt land - nya traditioner

Låt din blivande man se dig i klänningen! -han lär ju tycka att du är Jättevacker!

• MaddeW

Jag hade aldrig lämnat tillbaka nåt som jag vill ha!

Svar på tråden Skilda åsikter