• Jen82

Skilda åsikter

Jag köpte nu en alldeles underbar AA klänning för mindre än halva priset.
    Nästsista dagen på rea.
    Sambon HATAR den färgen :(
    Creme/sand färgad.
    Pga av detta ska backar han nu ur att hjälpa med något till vårat bröllop eftersom han inte fick säga sin åsikt om klänningen och att jag ändå valde den efter hans åsikt.
    VAD SKA MAN GÖRA NU?

• Svar på tråden Skilda åsikter
  • Jen82

Jag lär ju inte få med sambon dit igen..
    Får se.
    De hade typ inga 38kvar i någonting.
    De andra var ganska fula i min smak.

• lillan31

Försök lämna tillbaka den ialla fall!! inget att förlora på det.

Kanske vore bra om du och din sambo verkligen satt er ner och tittade på klänningar i tidningar och på nätet tillsammans, innan du köper någon nästa gång.

Men då får du säga till honom när ni sitter o tittar, att han verkligen säger vad han tycker är fint och inte...hur ska du annars veta?

• Fröken Figo

Byt klänning. Antingen genom att sälja den du klöpt och sen köpa en ny för pengarna. Eller gå tillbaka till affären. Stå på dig ett tag så funkar det säkert. Du kan ju alltid välja en annan (icke-creme färgad) i samma butik?

• Linda o Erik

Går det inte att lämna tillbaka den så försök att sälja den! Här på BT eller på blocket eller tradera eller vad som helst! :) Det går säkert bra :)

• Jen82

De har inte så många klänningar där. :(
    Just nu försöker jag få han att följa med dit imorgon o bära klänningen till mig men de ser mörkt ut.
    Jag får försöka själv.

• Jen82

Jag får säkert inte sålt den :(

• Tooticki

Men alltså, detta med att han inte ska se klänningen förlorar väl lite sin poäng om han sen ändå ska ha åsikter (om klänningen han inte ska se!)?. Nu får han ta och följa med! Vad gör det om han sett den innan? Han kommer tycka att du är vackrast i världen på er bröllopsdag ändå, tro mig!

• lillan31

äh, var lite positiv, det här är inte hela världen och verkligen inte "mission impossible".

• Jen82

Detta e så typiskt mig :(
    Jag försöker övertala honom just nu men allt jag får e jag vill inte det e pinsamt.
    Ja va tror du jag tycker då?
    Jaja jag får se vad som sker imorgon...

• Linda o Erik

Men usch vad barnslig han är! Vad trist att han ska bete sig sådär
    Men försök va possitiv! Det löser sig på ett eller annat sätt!

Svar på tråden Skilda åsikter