Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Hej igen!
Jag gjorde mina på Victoriakliniken, superbra.
Och hur det känns i ryggen? Nada. Det är kanske lustigt, men allt känns faktiskt precis som vanligt.
Jag tänkte ha 300 cc från början. Men så var jag på en konsultation på ett annat ställe och läkaren där sa: Jaha, du kanske inte vill ha så stor skillnad? Och jag tror han har rätt, 300 är inte så jättemycket om man inte är spensligt byggd förstås. Och de flesta som ångrar sig vill ha större berättade tjejerna på kliniken. Men men, visst är det ett svårt beslut. Det svåraste - efter att besluta sig för att överhuvudtaget göra förstoring. Tycker jag ialla fall. Kram M-Lisa (larvig nickname jag lyckades välja va...)
Victoriakliniken? var ligger den?
Jag bor i Växjö.
Tänkte iaf gå på en konsultation och prata om det..
amningen då?
Hej!
Jag förstorade mina bröst 2001 när jag var 20 år. Nu börjar jag ångra mig och är lite rädd för riskerna, t.ex. att de ska spricka eller något annat tråkigt. Egentligen vill jag mest av allt ha tillbaka mina "gamla vanliga" små söta bröst och slippa oroa mig för vad som kan hända. Funderar på att plocka bort inläggen. Är det någon som gjort det? Hur har det gått?
Vk ligger i Saltsjöbaden utanför Stockholm.
När det gäller amning har jag hört både och, dvs de som amningen funkat utmärkt för och de som hade fungerande amning före men fick problem efter operationen.
Själv så har jag redan två barn innan, och hade ändå rätt stora amningsproblem så inget är ju självklart när det gäller amning.
Chokladglass, om du tittar längre bak i den här tråden så finns det en tjej som tog ur sina inlägg. Tyvärr minns jag dock inte hennes nick.
Hur är det, trivs du inte med dem, eller är det mest oro att nåt ska hända?
Ha det gott/ M-Lisa
Ok, lite risktagningar. Mm ska som sagt ta kontakt och se. Det måste ju kännas helt rätt!
Tack för tipset. Men hittade ingen som hade tagit ut implantaten.
Allt har fungerat bra för mig. Det är nog mer att brösten inte riktigt känns som jag, inte för att de är stora eller så men de känns inte som jag.
Och sen känns det som om jag alltid är lite försiktig vid träning nu för tiden, tex med att inte anstränga bröstmuskeln för mycket och så. Dessutom kan de ju faktiskt spricka eller läcka. Är det någon som råkat ut för att de läcker?
hej, jag gjorde mina tuttar i maj 2006 och är supernöjd.
har koksalt och mina är mjuka och naturliga. la in 500 cc.
gjorde dem i ockelbo. kostade 35 000.-
de sa att de skulle bli en fyllig c- kupa men det blev en dd-kupa:P inte för att de gör nått för de passar min kropp perfekt. en c-kupa hade blivit för liten.
för er som bor i gävle kan jag varmt rekomendera rena rama under, toppen butik med snygga underkläder och grymt trevlig personal.
kram på er!
chokladglass: Pickolina plockade ut sina inlägg för några år sedan och det gick bara bra. Om jag minns rätt gjorde hon det bl.a. därför att alla på hennes jobb visste om att hon opererat sig och i flera år efteråt var hennes bröst ständigt i fokus. Sök efter gamla trådar, eller så kanske hon ser det här och berättar på nytt.
Jag är 169/65 kg och lade in 360. Fick 75 DD-kupa och är jättenöjd. Berättade inget på jobbet och ingen har märkt nåt. Har nu haft dem i 3,5 år. De känns inte ett dugg tyngre än mina gamla bröst, har dem under muskeln så den håller fast dem.
En väninna har naturliga bröst, något större än mina men vi har samma omkrets och använder exakt samma bh och storlek. Hennes ser större ut och väller liksom omkring mer och hon tycker det är tungt. Mina är ju mer definierade på två ställen. Svårt förklara, hoppas ni förstår hur jag menar.
Hej! Har följt denna tråden ett tag! Funderar på bröstförstoring om ett par år och börjar titta efter tips och idéer redan nu..!
Min största fundering kring detta när det gäller mig själv är om man skall lägga implantatet under eller framför bröstmuskeln? Jag idrottar mkt! Spelar fotboll och rider så därför känns det viktigt att veta vilket som är bäst när det gäller idrotten?!
Jag är 173/68 och har c-kupa för tillfället där tyngdlagen har börjat ta ut sin rätt redan..skulel vilja ha fasta och fina D kupor!
Alla tips och råd är väldigt välkomna!!
SIRILI,
jag vet inte hur jag ska få tag på dig men om du läser det här så har jag skrivit några frågar till dig i din gästbok som jag väldigt gärna skulle vilja ha svar på :) Det handlar lite om träning efter op,du tränar ju du oxå liksom jag. Ha det gott!
jag har fått för mig att det är säkrare at lägga bakom muskeln. känns som de kan spricka lättare annars men de kanske bara är mina fåniga fantasier:P
är det större chans att kunna amma om man lägger bakom musklen?
när jag tränar i vissa övningar så som t.ex. dips från bräda så dras mina bröst isär å de ser skitfult ut:P när man spänner bröstmusklerna då alltså.