Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Sirili: Jag har vanlig silikon (eller vad man säger), la in 250 och betalade 33' kronor. Själv då?
Hej,har bokat operationstid nu!!!19/3 350/370.. framför m
geléhallon, e så rädd för storleken bara!!!!velar fram o tillbaka.
har 75B nu... tänk om det känns för stort!!
Nu har jag nog bestämt mig för att göra en förstoring! Håller på kikar runt på olika kliniker för fullt! Har fastnad lite för Proforma clinic, någon som vet något om det?
Och är det någon som vet något om hur lång tid efter avslutad amning man kan göra det?
Ok... Ja jag ringde och pratade med den där kliniken i Falköping och hon sa också 6 månader! Jag hade egentligen velat göra op lite tidigare, men men!
Fast jag har ett litet dilemma nu: Jag har beställt klänning efter mina vanliga mått och om jag gör en op så kommer den vara för liten... Men jag hoppas man kan lägga ut den på ngt sätt! =)
Hej!
Jag håller på och går ner i vikt, och har än så länge gått ner 5 kilo, har 10 kvar ca. Sist jag gick ner så mycket så försvann mina bröst nästan :-O
har 2 frågor.
jag är mer intresserad av att ändra formen på mina bröst. de pekar utår och är strutformade liksom. och när jag går ner i vikt så blir detta tydligare och tydligare. Går det att rätta till?
Hur känns det med förstorade bröst? Försvinner känseln? komplikationer?
har ni någon bra länk där man kan läsa?
blev inte två frågor... hehe 5 !