Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
*kikar in*
Har kollat lite på eran tråd och undrar om man får komma med några funderingar? Jag har kommit så långt nu att jag ska beställa konsultation på någon klinik,frågan är bara var.... Såg att det är några stycken här som har gjort sin op på VK och ni verkar ju vara väldigt nöjda!
Var det lång väntetid på konsultation?
Fick ni vänta länge mellan konsultation och op?
Vad har ni fått betala? Det står ju ingen prislista alls på deras hemsida...
Tacksam för svar :)
Hej hej! Är i förstoringstankar men har ingen som helst kunskap om ämnet! Vad ser mest naturligt ut? Vad är det som gör att det kostar 35000 på ett ställe och 50000 på ett annat ställe?
Ngn som vet något om Göran Sandén?
Hej på er alla!
Gjorde ju min op i oktober och allt har funkat jättebra.
Än så länge har jag inte haft några problem alls med mina bröst, de sitter jämnt o snyggt och om 3dgr åker jag till värmen för att äntligen få fylla ut en bikini med mina nya boobs :)
En fråga dock till er alla, jag vet inte om jag har blivit knäpp i huvudet.. Jag känner att jag skulle vilja ha brösten lite större, man vänjer sig snabbt...
Är det någon som har liknande tankar och vet någon vad det skulle kosta att fylla ut dom ytterligare? Är det samma kostnad som förra gången?
Kram kram!
mallis79: tror det blir gtb.Hade tänkt i thailand innan vi åker hem,men blev avrådd här i tråden.Mina är rätt stora redan 75 c/d men inte riktigt i toppform efter 3 ungar (yngsta är 14)
Snuttungen och Knopan,
tack för era svar!!Inte lätt det här tycker jag men förhoppningsvis blir det lite lättare när man kan rådfråga proffs som ni *ler*
Snuttungen, var du på konsultation hos nån annan innan du hamnade på VK,isf vad var det som gjorde att du valde Charles?
Eller gick du dit efter rek. från nån annan?
Har tänkt på en sak,jag tränar ganska mycket både pump,bodycombat och vanligt gym men ska man minska ner på träningen just med bröstet innan en op om man funderar på att lägga in bakom muskeln??Eller har det ingen betydelse,jag menar om det blir lättare att lägga dit implantatet om inte muskeln är så "spänd".... undrar om det var nån som förstod vad jag menade nu.
Ha de bra! :)
Har länge funderat på att göra ett lyft kombinerat med implantat. Har alltid haft väldigt stor byst 75E-F till mina ynka 157 cm och 57kg. Har dessutom ammat ett barn och pendlat lite i vikt så mina bröst har verkligen varierat i storlek (och tappat formen som resultat av detta).
jag vet att ärren blir jättefula av denna operation men vill ändå göra det.
Är det någon här som har gjort någon liknande operation och hur ser era ärr ut isf? Och vad landade kostnaden på? De kliniker jag har kollat med kostar det minst 65-85 000 kr att göra denna typ av op.
Tror att jag skulle kunna tigga till mig en bröstförminskning av landstinget men jag vill ju ha snygga fasta bröst inte bara mindre. Kan tänka mig att ha samma storlek som nu fast lite snyggare bara. Dessutom verkar det som att implantaten väger mindre än riktiga bröst av det jag har läst vad ni har skrivit här, så det är ju positivt!
Jättetacksam för svar!