Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Hej!
Jag gjorde mina för 4 månader sedan (360cc) och är supernöjd! Har gått från 75A till 75D. Det blev verkligen jättefint, de fick bra rund form och jag tror att det går att göra mycket för att ändra form. (Tidigare var mina mer toppiga) Jag har MM, dvs medium höjd och medium längd, dvs inte så putiga utan mer runda i formen. Jag är inte så tanig om bröstkorgen vilket nog krävs för 360MM, är man för tunn går brösten ut för mycket på sidorna så att säga. Dessutom gör MM att de inte ser så stora ut med kläder på, ingen har sett nåt på jobbet tex vad jag kan bedöma. Men i bikini är skillnaden såklart stor. Men det är inga jättebröst, utan helt lagom till min kropp som har rätt mycket höfter o rumpa. Äntligen har kroppen fått lite balans...
Jag har ett litet känselbortfall under brösten från bröstvårtan och nedåt, men det blir bättre och bättre. Skulle nog beskriva det som att det är litegrann domnat snarare än bortfall av känsel, jag känner ju när jag tar där, men inte lika tydligt som vanligt. Men det är inget som stör.
Hur det känns med förstorade bröst? Det lustiga är att det känns inte mycket, vilket ju är bra. Går jag in i nån känner jag ju att brösten tar i annorlunda än tidigare. Mina har ännu inte mjuknat helt, det brukar ta upp till 6 månader. Men allt som allt är det här det bästa jag har gjort för mig själv av rena egoskäl! Jag blir glad varje gång jag tar på mig kläderna på morgonen och det är väldigt mycket värt för mig. Jag känner en helt annan glädje i att handla kläder och underkläder.
Ja, det här blev nästan en reklamkanpanj märker jag, men jag är bara så himla glad att jag vågade och kom mig för.
Kram M-Lisa
Kanske lät det lite konstigt: att gå från A till D-kupa och ingen märker nåt på jobbet...insåg jag när jag läste egna inlägget. Men jag hade rätt mycket push-up innan och går sällan i några särskilt avslöjande kläder. När de var nygjorda och jag var ovan med dem så gick jag i stickade tröjor och det var helt klart ingen som såg nåt. Men efterhand när jag började känna mig mer bekväm har jag klätt mig som vanligt och jag kan inte se att någon har tittat till. Det är skönt för det här är alldeles för privat för att diskutera på jobbet tycker jag.
/ML
Okej!
Det jag är rädd för är just känslobortfallet, kommer det alltid tillbaka eller är det olika?
Idag har jag en liten B , och jag är ganska lång (175) och har breda höfter och axlar. Hade velat fylla ut en C eller mindre D iaf. Vad tror ni om det?
Det låter klokt (med storleken). Jag gjorde mina tuttar för ca 2,5 år sedan... jag håller med det som nån skrev tidigare: att jag snarare skulle kalla det lite bortdomnat än helt bortfall av känseln. Men det har blivit bättre för mig,nu är det mest lite taskigt med känsel precis vid ärret. Tidigare var det lite större område som var "bortdomnat" (från bröstvårtan och neråt.
Hoppas du blir nöjd
Mm jag vill ju inte ge intrycket av "för" stora bröst. är fortfarande i planeringstadiet. Ska gå ner i vikt tills jga är nöjd sen helt enkelt kolla runt lite.
Det ärj obbigt när går ner i vikt och brösten bli hängiga och strutiga
tack för svaret!
Asmira,
allt är ju individulellt förstås, men du är så pass lång att jag tror det är rimlligt att sikta på en D-kupa. Som sagt, mina känns inte alls jättestora, utan helt normala, är 1,70 lång och väger 60kg. Men sen vad det blir för cc i inlägget är ju svårare. Jag var ju stor A, i vissa bh liten B, och 360 blev som sagt en genomsnittlig D-kupa. Men det har jag märkt på forumet att storleken kan bli rätt olika, även med liknande grundförutsättningar. Det bästa är väl att prova, prova, prova om/när du väl går på konsultation.
MLisa
Mimselisa,
Du och jag verkar ha ungefär samma förutsättningar,väger lite mer än dig. Jag varit på konsultation och fick också "rådet" att sätta in 360. Vart har du gjort din op?
"HAR varit på konsultation" ska det ju stå,va tokigt det blev
D känns så stort Vet inte varför jag känner det, men min mamma har haft DD eller E och det har såklart sett väldigt stort ut :-P
Hur känns det i ryggen för er? Är det mycket jobbigare än innan?
Hur är det med amning och så? Vill gärna kunna amma mina framtida barn .
D känns så stort Vet inte varför jag känner det, men min mamma har haft DD eller E och det har såklart sett väldigt stort ut :-P
Hur känns det i ryggen för er? Är det mycket jobbigare än innan?
Hur är det med amning och så? Vill gärna kunna amma mina framtida barn .