Midsommaraftons brudar 2007 (Nr 3)
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Härliga bilder allihop
har lite bilder och en berättelse om vår dag på min blogg. www.helmina.blogg.se
Hej tjejer! (Hej i alla fall till ni som är hemma i Sverige...)
Har ni börjat vänja er vid eventuella nya efternamn och liknande??
Vet ni hur lång tid det brukar ta innan man får papper om nytt körkort och så??
Hej fruar :D
Vilken dag det blev, helt underbar! jag kommer alldeles strax lägga upp bilder från dagen. Imorgon ska vi få se fotografens bilder men redan nu har vi fått ett smakprov. det ligger på: fralle.weddingannouncer.com/photoalbums-29826/367474.html
Jag har inte fått mitt körkort än och det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid mitt nya efternamn... Men det känns otroligt bra :D
Guuuud va vackert Frideli!!!!
Idag fick jag papper om ändrat namn samt nytt papper till körkortet
fick också det igår... tror ni man kan använda samma foto som sist (förnyade det i nov) - känns lite onödigt att krångla med att fixa nytt kort..
Visst kan du använda samma kort när det är taget så nyss. Sist jag förnyade mitt körkort tog jag ett kort som var flera år gammalt - det gick vägen
Bara man inte ändrat sig alltför mycket...
Nä ändrat mig har jag definitivt inte gjort jag bara tänkte på om dom hade synpunkter på att det kom ett precis likadant kort.
Måste nog öva lite på namnteckningen innan jag fixar det - ska ju ändå ha kortet i 10 år till... :D
Skulle inte tro att de har koll på alla kort som kommer in. Jag har inte fått några papper än så länge så jag har lite til på mig att öva på namnet.... har inte skrivit nya efternamnet en gång ännu!!! Kanske är dags att börja göra det - varning för personlighetsklyvning
Tihi, nu har jag fått mitt körkort!
Hur har det varit för er som åkte på bröllopsresa!?
Hallå på er!!
Vi har haft en toppenresa!! :D Och idag fick jag papper från vägverket så nu är det bara att se till att ta ett kort och sen skicka in!! :)
Hej på er alla fruar!
Här har ni min berättelse om ni är nyfikna. Var ett tag sen jag var inne nu, men jag tänkte att nu måste jag få tummen ur. Jag älskar ju själv att titta på folks bilder och läsa deras berättelser!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2414335.html
Kram på er!
Hej fruar! Allt bra med er?? Med mig leker livet. Trist dock att jag jobbar jämt! Har knappt hunnit fatta att vi liksom är gifta nu!!! Har tre jobb och jobbar sammalagt ca 200% i sommar... Hoppas ni alla har det superbra!!!
Hejsan alla fruar!
Hur har ni haft det i sommar? Lyckats landa som fru ....? :) Själv har jag lite problem när jag ska skriva under saker och måste verkligen anstränga mig för att skriva rätt efternamn :D Annars är allt toppen både med mig och maken!
Vi flyttar till ny lägenhet nästa torsdag så vårt hem ser ut som en stor kartong just nu!
Kram på er!