Midsommaraftons brudar 2007 (Nr 3)
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Hur går det för er alla??? Jag blev hippad i tisdag. Fem tjejer kom och hämtade mig och jag blev iklädd en jättefin brudklänning - inrullad i toapapper! Sen en tur på byn, fick köpa jordgubbar på konsum, hälsa på pensionärerna på ålderdomshemmet som jag jobbat på, fick handla lite i kiosken mm. Sen hem till en av kompisarna och åt mat och sen var det dags för spa. Fick ansiktsmask, hårmask, fotskrubb m massage mm. Även benen och mustaschen blev vaxade. Var en riktigt mysig kväll!
Hinner inte skriva så mycket nu... Jag tänker att alla är lika upptagna... Har dekorerat lokalen nästan helt klart och har nu varit ute i skogen och tjuvat björk... Har även plockat en massa blåbärsris som vi håller på att klä in vår hemmagjorda brudbåge med. Det blir så bra allting!
Min m2b blev bortrövad kl 12 och ringde nyss. De hade åkt gocart och skulle käka och sen skulle han komma hem. Han lät spik nykter så det är ju bra... Inte för att jag var så oroligt...
Lycka till med allt nu tjejer!
Allt är klart!!! Bara att invänta den stora dagen... hoppas bara man orkar sova ikväll!
Åh äntligen klar med allt i lokalen, varit där sen 9 imorse fram till nu.. Så nu ska jag hoppa ner i badet och sköta om mig själv!
Ha välrdens bästa dag imorrn nu allihopa, för det ska jag ha!!
Slapp hippa dagen innan bröllopet iaf. Hade en supertrevlig dag igår med de flesta av mina tjejkompisar. Sånglektion, massage, gummiring efter båt, 5kamp och vedeldad badtunna i solnedgången.
Ha nu en underbar dag imorgon alla brudar, och så tänker ni på mig som har mitt kvar på lördag när ni vaknar och är äkta fruar. :) :)
Helmina: du har ju en hel dag kvar att vara nervös, hoppas det kommer gå bra för dig också! :)
Usch jag trodde jag skulle dö nu när klockan ringde.. egentligen har jag inte tid att sitta här men vad gör man inte för att stilla sin nervositet :)
Kram till alla!!
Skrev detta igår kväll när jag var extremt trött... www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2361890.html
hej!!!sååå nyfiken hur det gått för er alla´!!!Nu har vi landat någorlunda från allt men jag kan fortfarande inte fatta att jag är FRU ännu)))=)
Dagen och kvällen gick ALLDELES för fort...vill göra om=(...
Så mkt planering å förberdelse och sen är allt över på ett par timmar,men vi hade så jättkul!!Kände mej verkligen som en prinsessa!!!
tråkigt bara att det regnade här-som sjutton med!!
Se blev det strul lite med musiken i kyrkan,skulle ju spela CD,så när ena låten var dags fanns ingen ström!!!!
KATASROF!!!TYCKTE JAG..stod å svor där framme.....¨så tråkigt...men men...vi fick spelat men det kom ej genom högtalarna så hördes ej så bra...sånna saker kommer man aldrig glömma även om gästerna sa att det var okej....=(
men för mej där framme kändes det bara väldigt löjligt..
men vi är lyckliga-VI HAR GIFT OSS!!!!¨
kom hem 7 på morran dan efter,,=)så ingen jätteromanisk natt kanske men det kommer vi ta igen nu när vi ska på bröllopsresa!!!
Hur gick allt för er?????????????
BILDER???jag kommer med det snart!!!'
puss puss på er fruar!!!hoppas eran dag blev lyckad!!
Hej allihopa!!
Vi hade också en fantastisk dag och jag kände mig som en prinsessa jag också. Nu är jag fru och jag förstår nog inte riktigt det!!
Vi var lagom trötta och åkte faktiskt hem redan vid 23:30 ungefär, men det kändes lagom! Allt gick enligt planerna dock någon som kanske blev lite överförfriskad men det är väl sånt man kanske får räkna med! :)
En av mina bästa vänner sjöng för oss i kyrkan och då kunde jag inte hålla mig längre, då brast tårarna och jag lyckades få min vän att gråta också. Men hon fixade det på ett jättebra sätt och fortsatte sjunga vackert för oss. Alla tal var så himla vackra som de gjort till oss!!
Bilder kommer läggas upp på vår hemsida när vi senare fått dem, detta blir efter vår resa som vi åker på idag. 15:00 lyfter planet från Arlanda mot Kreta, 15 dagar.
Puss och kram alla fruar!!
jeanetteochanton.weddingannouncer.com
www.familjeliv.se/hem/lunaz/galleri.php Har lagt upp några bilder här. Hoppas länken funkar...
www.familjeliv.se/hem/mamsen_25/galleri.php
här är lite bilder från oss!!