Midsommaraftons brudar 2007 (Nr 3)
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
jopps, vickning = Nattamat. några förslag?
Piroger lät väl som en smidig idé. ska ni göra själva då eller köpa halvfabrikat?? Stek en massa pannkakor annars? *hihi*
vi bjuder på korv med bröd...
Helmina - Det är väl något som är smidigt i alla fall! Inte så jobbigt med varmhållning i hygien-syfte heller...
Vad har ni kvar på era att-göra-listor??
På måndag blir det sista turen till Karlstad. Ska handla resterande maten samt grejer på panduro till buketten. Måste gå in skorna. Det är faktiskt det enda som är kvar enligt min lista. Många bockar där... Sen är det ju allt kvar som ska göras dagen före och så (Göra mat + tårtan, duka och dekorera lokalen sätta upp tipspromenadem mm...)
våran nattamat blir korv o bröd!
Trodde att jag skulle bli hippad i helgen, men icke. Om det blir någon så blir det väl på fredag, när min tärna har kommit hem. Förstår ju om hon vill vara med, men jag känner bara att jag INTE har tid. Får väl åka till lokalen på torsdag kväll o duka, samt skriva exakta listor på allt m2b ska se till att få dit under fredagen.
Inte för att jag brukar dricka mig redlös, men man vill ju kunna dricka lite på sin hippa - men jag kan ju inte bli liggandes dagen efter så det är ju också en anledning till att man inte vill ha den dagen innan bröllpet...
jaja jag vill ju inte verka otacksam heller för den delen - hoppas ju verkligen att det blir någon :)
*Buhuä* Det ska blir dåligt väder här på midsommar!!! *snyyyyyyft* Hoppas hoppas att de har fel!!
Nu har jag tittat på SMHI:s hemsida och där ser det ut som det blir regn på förmiddagen men uppehåll på eftermiddagen... *hoppas hoppas*
helmina: hoppas du får en bra hippa, lite stressigt att få den precis dagen innan...
Jag är äntligen på plats! nu ska jag hålla på och pyssla och greja hela veckan :)
hur går det för er?
Hallå tjejer!
hur går det för alla?
Vi är klara med allt äntligen! Eller ja, maten och dukningen då men det blir på torsdag när vi får tillgång till lokalen. Idag har jag provat klänningen för sista kollen och även häftat ihop och vikt alla festhäften (70 st) och vikt alla vigselprogram. Men nu är det klart!
Har inte varit jättenervös ännu men igår kväll när jag skulle sova satte stora skälvan in, blev super nervös och vred och vände på mig hela tiden.. Och värre blir det säkert..