Midsommaraftons brudar 2007 (Nr 3)
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Vad nervös jag börjar bli:D:D:D
Vi ska ge två gåvor till varandra. En samma morgon som vi gifter oss och en dagen efter. På själva bröllopsdagen ska min blivande få en stor tavla där jag skrivit ut på sånt där gammaldags papper "100 anledningar till att jag älskar dig så mycket" Dagen efter får han sin favoritwhisky med ett fotosmycke med en bild av mig lindat rund flaskan.
Anledningen till att det blir två gåvor är för att jag tycker att man enligt traditionen ska ge något dagen efter men han tycker precis tvärt om. Så då löste vi problemet genom att köpa två gåvor var!
Jag börjar med bli nervöööss.....=)
så mycket att stå i nu så man glömmer nästan hälften ju
satt å kolla i almenackan idag för att se alla tider som var inbokade och så...
DÅ såg jag att jag MISSAT min frisör tid för provuppsättning-JO DET ÄR SANT!!
var helt hundra på att allt som ska göras nu var inbokat denna veckan men frisören va den 7:E!!!
Gud va pinsamt det var att ringa..men hon var supergullig!!Så ska dit nu på torsdag-puh!!
Det e nog värmen hihi
KRAM PÅ ER!!!
Vet inte om nån såg mitt inlägg för ett tag sen men vad ska ni ha för utgångsmarch...ni kanske har skrivit om det innan jag kom in i tråden=)???
Vi har inte bestämt oss ännu.....jättesvårt...
får väl hoppas det inte är sån värme på midsommar då=)*hihi*
Vi ska köra klassiskt med Wagners som ingångsmarsch och Mendelsons som utgång. Eller var det tvärt om... Jaja, det blir de två iaf...
Gå in på www.brudobrollop.se eller www.kyrkomusik.se och spana och lyssna...
Hej alla glada
För mig har den värsta nervositeten lagt sig. I stort sett alla förberedelser är klara, på onsdag ska vi träffa prästen och förhoppningsvis är vårt vigselprogram OK (då är det bara utskriften kvar...) Annars så har jag delegerat bort en hel del och det är nog det bästa jag har gjort.
jennydaniel: vi ska ha äppelbo gånglåt som utgångsmarsch
ja det är många minneslappar och mail till inblandade personer som skrivs här hemma.. ändå har jag en gnagande känsla att det är något jag glömt. Hoppas jag har kommit på vad det är innan veckan är slut så att allt är under kontroll sista veckan :D
vi ska ha denna www.kyrkomusik.se/index2.php
Vi ska ha Bröllopsmarsch från Delsbo som ingång och Ave Maria som utgångsmusik. :)
Igår ringde vad jag trodde var en vän.. Och tackade nej i sista stund.. Hon påstod att det var för att hennes jobb satt upp henne hela midsommarhelgen. Och visst hon hade ringt runt och försökt byta men inte pratat med chefen, vilket var det första jag skulle gjort om det blivit en miss. Men jag är säker på att hon och hennes kille inte ville gå fårn första stund, svårt att tacka nej då?! Jaja bättre att få reda på det så här kanske..
BlivandefruOhlsson. Vi inte bara bor nära varandra - vi ska träffa prästen samma dag också! Han kommer kl 13 till oss. Spännande!
Jeli81 - Gud vad trist med sådant... Bättre att försöka säga rätt ut hur saker och ting ligger till... Lätt för mig att säga kanske.
Jo men jag håller med, bättre att vara ärlig från första stund. Men nu har jag fixat det och skrivit ut så nu ska jag lämna det till pappa som ska skriva ut alla exemplar :) Idag har jag varit och köpt ett strumpeband att ha också :)