Midsommaraftons brudar 2007 (Nr 3)
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Är det någon mer än jag som följer SMHI maniskt???
Det blir vad det blir ;) inte mycket vi kan göra åt vädret.... :D
Ja väder blir det ju oavsett, hi hi. Skulle vara kul om det iaf var uppehåll. Det börjar verkligen dra ihop sig nu...
Ikväll blir jag troligtvis hippad... Hoppas de kommer vara snälla mot mig. Tvivlar på det... Min bästa kompis sa en sak till mig: "Ett litet tips, ta på dig trosor som du vågar visa dig bland folk i" Hallå! Finns det tält-trosor?? Gud va hemskt!! Har fått veta att de tänkt ha svensexa för min m2b på TORSDAG! Hallå! Hur tänker man då? Tydligen ska det bli lugnt, typ 3 killar allt som allt som ska iväg och åka lite gocart och sen bara ta någon öl hos en av dem. Fattar inte vad de tänker med - förstår de inte att man har fullt upp dagen innan?!
Såg precis vädret, det har stått att det ska regna hela veckan men nu var det en stor sol och 21 grader, perfekt ju!! Håller tummarna för fint väder överallt. Men som dom säger, det ska ge tur att få regn i brudkronan!
Hej på er! Är det ngn mer än jag som känner mig oerhört stressad inför bröllopet? Både jag o m2b är rejält nervösa nu, vi har tom svårt att sova. Känns som om enda ggn jag slappnar av är på fl o bt! Vi har övet m prällen idag, det kändes väldigt bra!!! Hoppas som sagt på fint väder här i Hälsingland på fre!!!!
Såg att det åtminstone här på västkusten skulle vara bättre väder på fredag än på lördag :(
Midsummer
Förstår dig/er... jag blir nog också hippad dagen innan om det blir någon öht... lite trist att inte kunna vara ute sent o dricka vin ;) men men...
jag har kollat vädret lite... aftonbladet var det molningt men smhi regn.... jag litar ppå aftonbladet;)
Åh vad irriterande.. supertrött och vill bara sova men så fort jag lägger huvudet på kudden maler det tusan tankar genom huvudet.. Och sambon ligger brevid och snarkar. Kanske bt kan hjälpa mig i mina tusen funderingar :D
wiiii!!! imorgon gifter vi oss! nu ska jag laga mat ;P