Midsommaraftons brudar 2007 (Nr 3)
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Dags för en ny tråd igen...
Nu närmar sig dagen med stort D. Hur går det med planeringen? Håller budgeten?
Tidigare tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2159305.html
Tänkte att jag är ute några dagar i förväg och skapar en ny tråd...
Gjorde du rätt i!! :D
Tack för svaren brudar!! Då väntar jag på det och så får jag fixa med resten när vi kommer hem från resan sen :)
Hur många är det som åker på resa direkt efter?
Inte vi... Kommer nog jobba hela sommaren och min m2b vägrar både flyga och att åka till värme... Får väl bila i Norge eller nåt...
Hehe, ja men det kan ju vara riktigt härligt det också!! :D
Har ni fått hippa nu alla? el hur ser det ut för er? :)
bra initiativ midsummer! när stänger de trådarna?
jeli81: Vi kommer ta vår resa i vinter då vi båda börjar nya jobb precis efter midsommar. Mitt i all bröllopshysteri så håller vi på att flytta till göteborg... inte så välplanerat men otroligt roligt :)
ang hippa så tror jag som sagt inte att jag kommer att få någon... Denna helgen blir det inte då ingen har frågat vad jag gör och min sambo tyckte jag skulle följa med upp till värmland och nästa helg så flyttar vi och åker uppåt... men,men...
´morron morron!!!
Ett tag sen jag skrev nu men hur har ni det??Har inte läst ikapp ännu men ska göra det=)
NU ÄR DET NÄÄÄRA!!!!
här är allt inte riktigt klart ännu..hans skor har vi inte köpt och inte underkläder till mej...
sen skorna till mina flickor beställde jag på internet 2 par men då kom bara 1...sen va dom slut=(
så får skicka tillbax dom och köpa ute ist..vill ju dom ska ha lika.
pratade med organisten igår med..han trodde väl det skulle gå att spela cd i kyrkan eftersom vi inte har ngn solist,men ska ringa till vaktmästaren idag så får vi se va hon säger...jobbigt att inte veta..*hoppas*
Vad ska ni ha för utgångsmusik??
Jag har ingen aaaning vad vi ska välja,Kan man ha en vanlig låt??
Just det!Blev hippad med för 2 veckor den ju!!!Jättekul hade vi!!Blev 13 tjejer..var på liseberg och hade 5-kamp och sen runt om på stan på olika ställen!!Var ute tills allt stängde,Kom inte hem förrän kl.06!såå kul hade vi=)
Min utstyrsel blev en fångdräkt med en skylt "in på livstid 22/6-2007" hahaa
Nu är det frukost på gång så ha det så bra nu alla ni som orkat läsa ända hit ner*ler*
KRAM
jeli81
vi har tänkt åka kanske 2 dagar efter...en restresa får det bli, så vi ser då vad som finns att välja så bokar vi och åker nästan direkt,då kan man ju få hyfsade priser!
Tror min hippa kommer vara så sent som den 19/6. De har frågat mig då om jag är ledig... Jag är väldigt anti sånt där så jag hoppas de respekterar att jag inte vill utsättas för någon förnedring. En rolig kväll med gänget har jag inget emot men det får inte gå till överdrift!
Frideli: De stänger väl trådarna efter 3 månader va? Annars är det bara lite mat kvar. Köpte alkoholen igår och var glad att vi bara blir 20 gäster. 350 kr har vi lagt ut på alkohol... (2 lådor vin och 1 platta öl)
Jag förstår nog inte att det faktiskt snart är dax! Jag menar, om lite drygt två veckor (Jo, det är sant TVÅ VECKOR) så är det VI som står i kyrkan och lovar varandra evig trohet tills döden skiljer oss åt. Hallå! Det är ju helt fantastiskt!!!
Jag bor ju i Värmland nu, några mil norr om Karlstad. Men för två år sedan bodde jag i Lilla Edet. Lite roligt att så många verkar komma från Göteborgsområdet.
Idag ska vi till Kristinehamn och handla godiset som ska ligga i gästernas askar.
Nu finns det bilder från möhippan ute!!!
molkom.weddingannouncer.com
kika under fliken möhippa
Gud vad roligt ni verkar ha haft det!!! Kram