Mars/April brudar!!! 2
Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!
Hoppas ni hittar hit alla!
Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!
Hoppas ni hittar hit alla!
av de resmål du har räknat upp så hade jag helt klart valt kroatien, eller möjligen malta om pengarna räcker där..? i kroatien har de ju god mat iaf, väldigt likt den italienska.
Murar runt hotellet i Bulgarien?! Har inte jag vart med om i alla fall, men det kanske beror på vart man åker.
Kroatien känns bäst, men vi har dock inte hittat något hotell som känns super!
*suckar* blir väl en sväng till i katalogerna, tack för era synpunkter
Hej på er och grattis alla nya fruar!!
Jag gifte mig 21 april och det var helt underbart! Vi kom hem från vår två veckor långa bröllopsresa idag (Italien)och jag börjar så smått landa i verkligheten !
Hur känner ni andra, har ni "landat"?
Kram
Jo nu när man kommit tillbaka till jobbet har man faktiskt landat, rätt skönt ändå.. var lite läskigt o sväva där uppe på de fluffiga rosa
2007-03-24
Kom min mail fram?
Lillan72!
Ja den kom fram, har svarat idag Tack tack!!
hallo tjjer har inte skrivit på ett tag-har liksom börjat att landa ordentligt nu.men vi tar upp romantiken igen då vi åker på våran lilla resa har bokat sommarstuga i en hel vecka jag mannen och sonen skall bli helt underbart.
Vad mysigt Morgansbrud, vi är också i färd med bröllopsreseplaner.. ska boka ett hotell på Thassos i Grekland en vecka i september och skämma bort oss ordentligt
Fru Cinderella & Morgans brud
Era resor låter superhärliga!!
Här blir det ingen planerad smekmånad i sommar för att dels så vågar vi inte åka iväg någonstans för svärfar är så sjuk och sen måste maken jobba hela sommaren och kan bara ha en veckas semester. OJ va jag tycker synd om mig själv...men ljusglimten i det hela är att jag iallafall får vara ledig hela sommaren med mina barn eftersom jag är föräldraledig . Hur mår ni andra mars/aprilbrudar??
Lillan72
jobbig situation att ni inte kan åka iväg nån stanns. se det som att ni får en "förlängd bröllopsupplevelse" om ni åker iväg i höst/vinter istället!
själv sitter jag och tycker synd om mej själv för att jag inte kommer få så mycket semester i sommar, men egentligen är det ju bara en dryg månad sedan jag vasr ledig i 2,5vecka! men man blir ändå avundsjuk nära lla studerande kompisar börjar få "sommarlov"...
Hej alla gifta mars-aprilare! Hur lever livet med er? jag är fortfarande lite kvar i det nygifta tänket, tittar på ringen varje dag o kollar lite på fotona då o då. Väntar på mitt nya leg, det har dröjt pga lite fel från skatteverket. Men snart är jag verkligen fru Persson! Det känns mysigt att vara gift och snart ska min man börja jobba hemma i Sverige igen så att vi kan njuta mer av varann. Trevlig sommar på er tjejer!!
Hej!
Ja, det börjar kännas mer "på riktigt" nu när man börjar få post i det nya namnet. ska fixa nytt pass snart också, inför sommarens semesterresa. och nytt körkort måste det ju också bli. =)
trevlig sommar på dej också! kram!
Halloj på er! Det börjar äntligen kännas lite mer naturligt att säga sitt nya efternamn när man presenterar sig, men det tar nog lång tid innan det känns som "jag". Jag blir fortfarande glad när jag tittar på mina ringar och de gnistrar i solen!! Trevlig sommar på er!!!
Halloj!
Det var längesedan jag skrev något här, tittat in då och då, saknar denna tråden lite ibland.. Det var så kul att vi alla planerade för samma sak, ungefär samtidigt
Lillan72!
Har FORTFARANDE INTE fått bilderna från fotografen
Jag hör av mig när jag fixat en sida
2007-04-24
Vilken fotograf!!! Varför tar det så lång tid? Jag har ångest för att jag inte fått iväg mina tackkort, men du har ju inte ens fått fotona ännu, stackare!!! Ser fram emot att se bilderna när de väl kommer !
Vi har inte heller fått iväg tackkorten *ångest* Men har väntat på en film från
bröllopet som vi äntligen har fått och ska skicka till alla.. så tackkorten går tack o lov i väg på måndag *pustar ut*
Oj, här har jag inte varit på länge.
Ja, fotografer och tackkort... Vi skickar också tackkorten nu på måndag (vi beställde iofs färdiga men det tog en himla tid att skriva alla personliga "inlägg" (vi lägger i en handskriven "notis" till alla och tackar explicit, själva korten är mer allmänna).
Just nu (fortfarande, ännu, igen) retar jag mig lite på vår proffsfotograf. Först tog det över två månader tills vi fick korten (i stället för de utlovade två veckorna) och när hon sa att "nu har ni fått alla" var det bara 36 och en hel serie från en location fattas (inne i kapellet), för "de blev inte bra"...
Det hette alltid att det blir en "himla massa kort att välja på" men 36... är liksom inte en "himla massa" och vill vi ha ett "långt bildspel" (som vi blev lovade) kan man liksom inte välja bort något, eller?!
Nä, ville bara skriva av mig, det ordnar sig säkert...
Annars trivs jag jättebra med att vara gift!! Vi har bestämt att ta den riktiga bröllopsresan till sol och strand i slutet av året (när vädret är ruskigt här) men det blir 10 dagar London i juli (där vi träffades) så det blir också en minibröllopsresa (och där kallar man mig i alla fall Mrs. McNyttEfternamn).
Vi skickade ut våra tackkort för en månad sen, men vi var lite väl för snabba kanske, fotografen blev paff när vi kom in 4 dagar efter vi fått länken där vi kunde välja bilder och redan hade bestämt vilka bilder som skulle vara i albumet. Han sa att de flesta tar låång tid på sig. Vi har haft annons i lokaltidningen, fått vårt album och dessutom fått en förstoring 50*40 inramad oxå. Vi är lite fototokiga!