• seal

Augustibrudar i Göteborg 2007

Hej igen alla blivande augustibrudar!!

Den förra tråden stängdes nog ner under perioden då min "bröllopsplaneringshastighet" var låg, för att inte säga extremt låg...och jag hade fullt upp med andra projekt. Men nu är det dags att ta tag i det hela igen!

Hur går det för er? Har ni kommit långt i er planering nu? Snickrar ni på inbjudningar? Vet ni vad ni ska ha på er?

Ni kanske är aktiva i andra trådar och inte orkar skriva i en till, men det vore kul att höra och följa hur det går för er!

• Svar på tråden Augustibrudar i Göteborg 2007
  • Puman-prinsen

centifolia- Tack för tipset!
    Var inne på eran hemsida. Jätte fin var den
    Visst blir det mer nervös ju närmare det känns... Ska börja skicka inbjudningar om 3 veckor, det känns overkligt

• wifetobe07

Jag ska också gifta mig i augusti, fast en bit utanför Göteborg.

Just nu har jag mest panik över att inte ha hittat klänningen än.... kan absolut inte bestämma mig, utan växlar från tvådelat, enkel, maffig, beställa från Kina, köpa direkt i affär...osv. Just nu lutar det nog åt tvådelat som jag absolut INTE kunde tänka mig från början...suck...

Någon som varit på Kiks i gbg?

• Puman-prinsen

wifetobe07- Et tips är Remanns, jag hittade min drömkläning där.

• Petra74

wifetobe07:
    Ett annat tips är att åka till Svahns i Kungsbacka. De har bra priser och väldigt duktiga på att ta fram det som passar dig.
    Vart gifter du dig?

• wifetobe07

Gifter mig på landet mellan 5 mil utanför Göteborg ung...

Har varit på både Svahns och Remanns och det är absolut de butiker jag tycker bäst om. Trevliga och mycket att välja bland...för mycket kanske:)

Puman-prinsen, hur ser din klänning ut?

• Puman-prinsen

wifetobe07 -
    Helklänning, överdelen sitter som en korsett, fint utan att vara för mycket broderat och med ett långt släpp
    Den satt perfekt för mig när jag provade den... Hur mycket har du gjort klart av din planering?

• seal

Hej alla augustibrudar!

Nu kommer snart den här tråden stängas ner och därför öppnar jag en ny i morgon kväll, även om det är ett par dagar kvar då. Hoppas alla hittar dit! Tråden kommer att heta "Augustibrudar i Göteborg...del 2", för enkelhetens skull...

Vi hörs i den nya tråden!

• seal

Hej igen!
    Nu är den nya tråden öppen!
    Välkomna dit!

• Centifolia81

Jag hittar inte tråden - kan någon lägga en länk här kanske ????

• Centifolia81

Hittade tråden. Tyvärr kan jag själv inte kopiera internet länken och sätta dit den då jag sitter på en skit dator på jobbet och den vägrar visa adressfältet i explorer... Men jag kommer över och hoppas att ni andra var smartare än jag

Svar på tråden Augustibrudar i Göteborg 2007