Seal: jasså, man skriver på arbetstid... he he... Själv har undertecknad haft en så himla stressig vecka på jobbet, så man får göra det på helger och kvällar; men man tänker på er här på chatten, minsann!! Jag känner att jag måste sätta fart på att tillverka inbjudningskort, men har varit nära magkatarr, så jag fick 17 ta det lite lugnt. Men snart, så...
Lider dock av beslutsångest; ett av mina starkaste personlighetsdrag, så jag kan inte bestämma mig om jag skall ge efter för min hemliga faiblesse för rosa som tema, eller inte. Vad tycker ni?
Sommarbrud07: får man göra en rip-off på dina magneter? Det lät så himla coolt. Men jag skulle nog bara göra det till de allra närmaste, för att motverka stressen. Jag har sett i något inredningsmagasin att man kan köpa små glasliknande kulor/plattor på Panduro, eller om man har vägarna förbi: IKEA (det skulle vara billigare)och sätta foton och magnet under, så att det ser professionellt ut. Vad tror du?
Gissa vad jag skall göra nu (snart)? UT Å PROVA KLÄNNING!! Känns som en film. *lycklig* Borde kanske också beställa från Kina, men vet inte om jag vågar. Hur gör man, rent faktiskt? Jag har ett motsatt problem; är "petite" som det så fint heter, (men de flesta som ser mig första gången måste alltid utbrista "Å, vad LITEN du är", som om jag inte var varse detta fanomen...). Nåväl, nog om mig. Kram på er, augustibrudar!! Jag ser fram emot att höra om era steg mot altaret. Det har börjat på allvar nu, tänk på det!!!