• lillprinsessan

    Umeå brudar!

    Hejsan alla blivande fruar från Umeå!

    Vilka är ni och hur går det med planeringen?

    Vore kul att kanske träffas...

  • Svar på tråden Umeå brudar!
  • sjölejon

    Om någon vill fika 9/10 februari så är jag med... är i Umeå den helgen.

    Helt annan sak: är det någon som varit på fest på officersmessen på I20?
    Vi har lite festlokalsångest eftersom vi inte kan åka och titta.

  • lillprinsessan

    Flickor, vart köper ni tårtan? Hur mycket kostar den? Lånar dem ut en ställning? Skulle behöva lite hjälp...

  • Liah

    Sjölejon: Vi ska ha vår fest där. Jag tycker lokalen är underbar.

    Idag ska vi får hämta våra kläder, det sla bli så kul att prova dem igen. Hoppas allt blev ok, så det inte behövs ändras något.

  • TigerLinn

    sjölejon
    vart bor du?

    jag skule kunna fika den 9:de/2 på dagen min mamma kommer nämligen ner den helgen å ska fira din 6, års dag med oss hon bor i norrbotten så ksa hämra henn epå bussen på eftermiddagen å resten av helgen är uppbokad.
    men 9/2 på dagen??? nån??

  • Nynnie

    WOW!! Officersmessen var ju jättefin!!! Tycker nästan att det är synd att allt mitt redan är ordnat men det kanske kostar därefter oxå?!

    Jag skulle kunna fika 10/2. Jag ska lix in med lillan på pyttedans kl 10:50 (om man får ta med sig smått?)

  • Nynnie

    Ska beställa vidselprogrammen och festmenyerna ikväll (när lillan sover, hon har vattkoppor och är inte så jättetålmodig idag).

    Shit! det är ju bara typ 6 veckor kvar nu för mig!!!!

  • Eriks blivande fruga

    Nynnie: hjälp vad spännande tiden rullar på ganska snabbt. Snart är du FRU.
    Jag kom på det igår för jag drog ut blanketter för hindersprövningen, å vi skrev under dem också. Då om nån gång slog det en att man snart ska bli fru...

    Det låter bra med fika närsomhelst för mej. Kan i stort sett alltid.

    Såg på "Bridezillas" igår, hoppas att man inte blir så hysterisk nångång!!

    Lillprinssesan: Är inte hundra på vart vi ska ta tårtan från och det är jättolika om ställningen kostar eller inte. ICA Maxi är den med på tårtpriset, NK tror jag inte, Nisses kondis i Holmsund kostar det lite,(kommer inte ihåg hur mycket runt 300:- tror jag)

  • BrudJuli2007

    Jag fikar gärna! Kvällar funkar bra för mig. Förmodligen kan jag även 9:e eller 10:e

  • Liah

    Vi har varit och hämtat våra kläder idag. Klänningen blev bara så vacker. Nu känns det också verkligt.

    Tycker inte officersmessen är så faligt dyra, de har ju olika menyer till olika priser man kan välja på. De ska även göra vår tårta så det blir ju en post mindre att betala.

  • Millemy

    Liah å Sjölejon;Officersmessen är jättefin...Har själv varit där på kadettbal vilket var underbart...Lycka till!

    Nynnie;Självklart kan småttisar komma med...hur gammal är barnet/en? Har oxå
    en som följde med sist...

    Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy

    Fredag 9/1 Millemy
    Lördag 10/1 Millemy

  • TigerLinn

    Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
    tigerlinn

    Fredag 9/1 Millemy,
    tigerlinn

    Lördag 10/1 Millemy
    tigerlinn (kanske)

Svar på tråden Umeå brudar!