Umeå brudar!
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
Solucky! vilket datum är erat?? vart ska ni ha festen? blir ni många gäster?? beräatta allt
Tigerlinn: 29 Juli ska vi ha. 50 gäster på antigen rex, plaza, äpplet eller något annat ställe i stan, ska ringa dit imorgon också.
Ska skicka ut inbjudningar redan i februari, vill att folk ska kunna planera tidigt men också att vi får veta redan i maj vilka som exakt kommer. Bröllopsnatt blir det förmodligen på Stora Hotellet som jag har hört så bra om.
Klänningen & min ring är klart men mycket återstår.
Ni då??
God fortsättning allihopa!!!
Dax för kyrkbokningar strax, lycka till...
Hur ser det ut för er andra om vi skulle ta och träffas? Helger och vardagar går bäst för mig samt vissa kvällar när sambon inte arbetar...
Förslag? Söndag...eller nästa vecka??
Solucky! 8/9-07 e våran dag kyrka i bokad blev vänäskyrka i vännäsby ska ha festen på vännäs läger.. har kollat på klänning å så.. ring me men ej bestämt än... köpt näbbklänningar
ska fara med min tärna på onsdag å kolla vad vi sk a ha för kläde rpå henne..
fram å baksidan på inbjudningarna e klara ska skicka dem i slutet av maj...
Millemy söndag går bra för mig... men e nått fik öppet då??
TigerLinn; Javisst finns det cafeer som har öppet. Var har du köpt brudnäbbklänning och vem ska du ha som näbb?
Jag skulle behöva hitta en till min dotter!
Fikaträff; söndag kl 13.00?
Millemy (kommer)
Millemy: jag köpte den på terrakotte i kramfors var där i helgen
rena turen att ja hittade den det var även 50% rea pp hela sortimentet...
vart tänkte du att vi ska fika??
hej!
Jag har en brudnäbbs klänning i viscos. märke:tigerlily, färg:mörk rosa-cerise, strlk 3 år.
Köpte den på Debenhams i Shlm för ca ett år sedan 649:- Tyvärr blev min brudnäbb sjuk, så klänningen användes aldrig.
Hör av er om ni är intresserade.
Jag bor i Umeå
God morgon till er alla!
Säger bara jippiii!!!! Äntligen...har nu bokat kyrkan...ingen återvändo nu...oj så kul och spännande!!
TigerLinn; Vad sägs om Waynes eller NK??
Suck, suck. Ringde idag som en galning från 10 för att boka backenkyrkan & vi kom aldrig fram. Vad tror ni tjejer, tror ni att vi fortfarande har en chans att få en tid på den 28 juli när vi ringer imorgon?
Solucky! Klart att du bör ha möjlighet till det!!
Vi fick "våran" kyrka och datum!!! Den 2/6 klockan 16 i Svedjans kapell! Känns soom en stooooor sten föll när det äntligen är klart. Jag kan tyvärr inte komma på fika på söndag, ska till Gävle och titta på när våran häst ska springa på V75... Spännande håll tummarna. Men det blir kanske fler fika gånger??
Har förresten köpt skor till bröllopet också. Var upp på Bianco och hittade ett par "hud" färgade där för 350:- toksköna!
Nu är det bara att hoppas att de passar till klänningen .