Umeå brudar!
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
Hej på er Umeåbrudar!
Jag har kikat lite härinne under hösten men nu när datum är spikat och det börjar bli lite mer på riktigt så tänkte jag att det börjar bli dags att ge sig till känna.
Här kallar jag mig Midsommarbrud (i Umeå) och ska som namnet antyder gifta mig på midsommardagen. Backens kyrka är bokad men vi hoppas på att kunna ha ett utomhusbröllop i älvsfåran nedanför Baggböle herrgård där vi kommer att ha festen.
När det gäller palneringen så har vi bara kyrka, lokal och band klart... så vi har en hel del att ta tag i
Välkommen alla nya.
Började igår med att färdigställa placeringskorten. Klistrade in citat och idag ska jag skriva namnen på dem. Fick besked om min klänning och jag får förmodligen komma på första provning i veckan. LÄngtar så mycket.
Midsommarbrud; Vad har ni bokat för band och till vilken kostnad? Vi skulle oxå gärna vilja ha någon sorts musik...
Lillprinsessan; Lycka till med allt "pappersarbete"...det är så kul med sådant pyssel!
Har en värdinna/toastmadame klar som ska hjälpa mig styra upp allt och se till att vi bara kan njuta på "vår dag"...skönt.
Eriks blivande; Spännande med kordinator...å kul...
kul med nya namn här inne... i dag ringde jag å sa att vi valt den 2 juni...
bokade även lokal å så.. skönt å ha de gjort.. men har ett problem... ingen vill ställa upp som värdar för kvällen
vi har en alternativ lösning... men ska fråga en kompis innan vi tar den i akt...
Millemy:
Håller med. Det är jättekul att sitta och pyssla och ha sig. Som tur var har vi ett värdpar som gör festprogrammet, så inte allt ligger på våra axlar. Ska bli en rolig överraskning också att få se hur det blir.
Hej! nu var det ett tag sen jag var här.
Vi har fixat kyrka, festlokal, nästan hela menyn, köpt ringar och skickat ut inbjudningar... och så är det hela fyra månader kvar!
Nu är det bara kläderna kvar att fixa...nästan
cosmic_cat härligt du får komma in oftare datum?
Julibruden07 vi gfter oss i Svedjans kapell i Tavelsjö.
Javisst är det lyxigt med koordinator!! Men vi tycker att det är skönt att ha någon som har alla kontakter och som sköter allt runt omkring. Jag har en viss förmåga att stressa upp mej annars.
Eriks blivande fruga:
Jag ska också gifta mig i Svedjan! Den 17 februari. Ska ha festen i lägergården.