• lillprinsessan

Umeå brudar!

Hejsan alla blivande fruar från Umeå!

Vilka är ni och hur går det med planeringen?

Vore kul att kanske träffas...

• Svar på tråden Umeå brudar!
  • TigerLinn

Eriks blivande fruga
    &
    Millemy

tack för ertat stöd tjejer.. ja jag mår hyfsat men de löser sig nog ska ni se det viktigaste är inte att vi gifter oss just nu utan att de familiära kris som upp upp i helgen blir löst men tufft när saker kommer upp kram

• BrudJuli2007

Hejhej!

Fikat var trevligt! Jag är med fler gånger. Skönt att ha någon att prata med som inte blir less!

TigerLinn: Det låter som du har det jobbigt! Hoppas du mår hyffsat iaf!!!

• julibruden07

hej är det någon här som har något tips på vad man kan ge gästerna i present i stället för choklad?

• TigerLinn

BrudJuli2007

jo både jag ohc min m2b har de tufft efter det som kom upp ni i fredag jobbigt men vi stöttar varandra så det ska nog bli bra... kram

• Solucky!

Var ett tag sen jag var in hit. Hoppas det är bra med er alla blivande brudar. Själv har jag varit på träff med Plaza personalen & planerat vår stora dag. Det blir så verkligt nu när kyrkan & lokalen är klar. Pirrigt!

• Nynnie

ska på stan på lördag med min tärna och köpa smink till den stora dagen Det ska bli riktigt kul!!! Ska oxå köpa papper i svart och rosa som vi ska göra "godisstrutar" till riset av. Plus papper till bordsplaceringslapparna....

• lillprinsessan

Åhh, det börjar verkligen närma sig. 24 dagar kvar.. Är inte lite nervös...

• TigerLinn

någon som tänkt på ny fika tid?? e så ledsen att jag inte kunde komma sist.. ville så gärna men kom ju uppt de jobbiga..

• Millemy

Nynnie;Kul att pyssla...väntar på att våra papper som är beställda ska komma hem.

Lillprinsessan; Hur mkt har du kvar i planeringen? Hur har det gått hittills?

TigerLinn;Hoppas det känns bättre för dig...tänker på dig...Klart vi kan ta en ny fikatid tycker jag med...

Förslag; Söndag eller någon kväll till veckan...

• TigerLinn

Millemy

jo de känns bättre för oss båda försöker tänka posstivt när de gäller att vi lagt planeringen på is. vi hinne rju spara mera pengar..

när skulle fika passa för er tjejer??

Svar på tråden Umeå brudar!