• lillprinsessan

Umeå brudar!

Hejsan alla blivande fruar från Umeå!

Vilka är ni och hur går det med planeringen?

Vore kul att kanske träffas...

• Svar på tråden Umeå brudar!
  • Solucky!

Förresten, är det någon av er som har någon erfarenhet av prästen Erik Holmlund?

• Millemy

Solucky;Bra tid ni fick...Tyvärr har jag ingen erfarenhet av prästen du nämde.

Tigerlinn; Klänningen ska helst vara lättcremefärgad eller mot ljusbeige...

Behöver förslag på bra frisörer? Vet inte vart eller vem man kan välja...fundrerar på att det bör vara nära för att fixa makeup oxå!!!

• TigerLinn

Millemy ok jag undrade för att jga har en klänning men dock i fel färger...

vart ska du sminka dej??

• Millemy

Tigerlinn; Vilken färg har du? Har du själv barn? Inte bestämt mig än om sminkning tar gärna emot förslag...

• TigerLinn

Millemy nope inga barn.. färgen är typ gammelrosabrun... typ me nå broderi i stl 9 år vet ej vad du ska ha för stl heller.. borde vara lätt att sy in och fålla upp... vi köpte två för vi tordde vi skulle ha två näbbar men ändrade oss sedan har även om natur vit bolera till den..

sminkning wilmas gör sminkningar...

• Millemy

TigerLinn; Tittar gärna på din näbbklänning...när vi ses...

• Liah

Millemy: Mace-up store och face gör sminkningar också. Båda är bra tycker jag. Gör min sminkning på face eftersom de kunde erbjuda provsminkning.

• TigerLinn

Millemy ok vad e de för stl som du e ute efter?

när ska vi ses? du får påminna mig att jag ska ta med den :D

• Nynnie

Någon som vet något om prästen Curt Lindkvist?

• Eriks blivande fruga

Jag ska fixa håret på Blablabla, å sen blir det sminket på Makeup store, tyckte det känns bäst för då får man varor för samma summa som sminkningen kostar.
    Nu känns det mest panik för tårta och fotograf...

Svar på tråden Umeå brudar!