Umeå brudar!
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
I början av juli blir det typ aldrig mörkt här. Ljust dygnet runt nästan!
Gelis_solblomma; fina klänningar de båda har...har du redan bestämt dig för någon än?
Jag tycker det är rätt svårt men det lutar åt en i ivory med halterneck och pärlbroderier i livet och vid bröstet...från Aspera...
Hur gör ni med skor? "Riktiga" brudskor eller andra? Har själv ett par ljusbeige aktiga med lagom klack...supersköna... bestämt mig för att de blir bra till vår dag...
Förresten glömde fråga...hur gör ni med barn...inbjudna tillsammans med föräldrar eller stanna hemma? Vi har mkt nära släktingar som antagligen inte kommer om barnen inte får det...å jag vill inte ha ett barnkalas!!!
Jag tyckte att det blev för dyrt med bröllopsskor, så jag återanvänder mina studentskor istället!
Millemy:
Jag har köpt nya skor, men eftersom min klänning inte är vit så blev det mörkblå skor. Provade klänningen för första gången i går och det blev urläckert med skorna.
Vi har få vänner som har barn, och därför bestämde vi att barnen skulle få vara med. Nu är det dock bara ett par som tar med sig sina och dessa barn är runt 10 år. Så jag tror inte det blir så stökigt.
Liah å Lillprinsessan; Känner samma att jag använder dem jag har.
Här kommer förslag på fika ifall ni har lust att träffas...
Fika söndag kl 13.00;
Millemy
Jag kan inte då !
FIKA FÖRSLAG
Fika söndag kl 13.00;
Millemy
TigerLinn
Millemy
när de gäller barn så gör vi så här... vi ska ha ca 50 gäster och vissa barn vill vi ha med.. tex min brudnöbb som är 3 år hon ska vara med sedan är de vissa barn som vi känner att vi har en närmare relatin till...
FIKA FÖRSLAG
Fika söndag kl 13.00;
Millemy
TigerLinn
Eriks blivande fruga
Låter waynes bra för er?? Jag har allergi och kan fika en hel del saker där. Hoppas det är ok.
Lillprinssessan: vi fikar fler gånger jag lovar!!