• lillprinsessan

Umeå brudar!

Hejsan alla blivande fruar från Umeå!

Vilka är ni och hur går det med planeringen?

Vore kul att kanske träffas...

• Svar på tråden Umeå brudar!
  • Millemy

Teresia S och sjölejon; synd att ni inte kan komma...

BrudJuli2007;Hoppas att du hinner titta förbi...

neus;Välkommen hit! Kolla in bygdegårdar via nätet, en del finns det bilder på. Följ med på fika om du har lust.

FIKA; Söndag kl 13.00 på Waynés;
    Millemy
    TigerLinn
    Eriks blivande fruga

• Eriks blivande fruga

Vi synes imorgon

• BrudJuli2007

Hejhej!

Jag kommer oxå på fikat...

FIKA; Söndag kl 13.00 på Waynés;
    Millemy
    TigerLinn
    Eriks blivande fruga
    BrudJuli2007

Kanske dum fråga, men hur känner vi igen varandra? Låter lite fjantigt kanske, man kan tänka mig att vi inte är ensamma på Waynes :)

• Millemy

BrudJuli2007; Kul att du kommer! Inte alls en dum fråga...Vi kan träffas utanför på framsidan...

TigerLinn; Om du kommer ihåg å har lust kan du ta med dig brudnäbbklänningen??

• Eriks blivande fruga

Kanonbra fråga! Å en bra lösning! . Jag har jeanskjol och en svart jacka!

• TigerLinn

förlåt tjejer att jag inte kommar har haft en jobbig helt de kom tråkiga nyheter i fredags å vi har alldeless nyss bestämt oss för att skjuta på bröllopet på obestämd framtid... inte kul men kommer vara på BT ändå..

Millemy: nästa fika kan jag komma på.. å visa klänningen har inte varit inne på BT sedan fredag... kram på dej

• Gelis_solblomma

Millemy.. Aspera är ju jättefina! Jag letar just nu med ljus o lykta. Kollar annonser osv. Skor.. det får bli efter klänningen.

Barn: Vi tänkte först juda alla barn men ändtrade oss och bjuderbara vuxna. De som kommer långväga o vill ta med barn och specifikt frågar kommer att få ta med dem men vi ordnar ett barnrum/videorum med någon av de inbjudna tonåringarna som barnvakt/tillsyn. Föräldrar som vill "stoppa undan" sina barn mot kvällen får ge barnvakten lite ersättning efter eget tycke. Vi har övernattning på samma ställe som festen "Kronlunds Kursgård" så det går ju att lägga barnen senare på kvällen.

• Gelis_solblomma

Hur gick det; blev det något fika på Waynes? Jag följer gärna med nån gång.

• Eriks blivande fruga

Japp! Vi fikade och pratade på Waynes!

TigerLinn: vad trist att du inte kunde komma och att bröllopet är uppskjutet hoppas att det är okej med dej ändå!! Vi saknade dej ska du veta (alla er andra oxå naturligtvis ).

Klart att vi tar nån fler fika ganska snart. Sätt ett datum så kommer vi!!

En sak som är lite små skojsig är att Millmy och jag känner varann jätteväl privat men inte har vetat om att det är vi... Snopen blev jag när hon talade om att hon skulle gifta sej!!

• Bröllopstokiig

Tack för fikat BrudJuli2007 å Eriks blivande....

TigerLinn;Vad jobbigt med tråkiga nyheter... så synd att ni måste skjuta på bröllopet!!! Hoppas att det ordnar sig för dig...

Gelis_solblomma; Gillar idéen med videorum och tonåring som tar hand om barnen. Tyvärr har vi ingen som skulle kunna ta hand om de mindre barnen (1-9år). Dessutom är jag rädd att barnen som kanske är med bara springer omkring...de är rätt vilda!!! Vore kul om du kan komma på nästa fika...

Eriks blivande;... ...

Svar på tråden Umeå brudar!