Inlägg från: Eriks blivande fruga |Visa alla inlägg
  • Eriks blivande fruga

    Umeå brudar!

    Vi ska oxå gifta oss den 2 juni! Hur har ni bokat kyrkan? Man fick ju inte det förrens efter nyår eller har de släppt på det????? Brud-2007 vart ska ni vara??? Bliir nervös på om det är samma kyrka.... Vi har anlitat en koordinator till allt! ska bli skönt att ha någon att bolla med. Samt att slippa ha allt ansvar själv. Då kan man ju stämma nån om det inte blir som jag vill hihihi.

  • Eriks blivande fruga

    Jag är helt klart med på en "date" tillsammans! Jag tror att det är lättast om man träffas ute på ett café eller så... Tror attdet kan bli lite pinsamt att komma hem till folk som man aldrig träffat förr men det är jag det...

    Vi har prel. bokat fest lokal. Man känner sej lite vingklippt när man inte kan boka kyrka!! Sen så har jag hittat min dröm klänning men den är lite för dyr för vår ekonomi men jag kan kanske sälja den efter bröllopet??
    "Min" klänning kostar 6700:- hur mycket tänker ni betala för eran??

  • Eriks blivande fruga

    Hej tjejer!

    Jag är 32 år nu men fyller i januari så då blir man tydligen 33.... Näe jag tror jag blir 25, känner mej så ialla fall .
    Då är nog inte min klänning så dyr ändå... Vad skönt!! Jag (eller min kordinator) har kommit riktigt långt på väg. Känns riktigt skönt. Prel. bokat festlokal, smink, hår, hotell för svit och gäster, tårta mm mm.
    Tror att jag vet vilka inbjudningskort och vilka blommor jag ska ha. Även fotografen är prel.bokad genom henne.

    Apropå fikat så är jag ledig för jämnan så det är bättre att ni som jobbar bestämmer när ni kan så hänger jag på om jag kan. ja gär sjukpensionär så jag är hemma hela dagarna på grund av det.

  • Eriks blivande fruga

    Måste bara tala om att jag har köpt klänningen samt en tiara!!!!! Blev en helt annan än jag tänkt mej men en finare och billigare!!!!!!!!! Köpte den i Skellefteå. Jättetrevliga!

  • Eriks blivande fruga

    Solucky! Klart att du bör ha möjlighet till det!!
    Vi fick "våran" kyrka och datum!!! Den 2/6 klockan 16 i Svedjans kapell! Känns soom en stooooor sten föll när det äntligen är klart. Jag kan tyvärr inte komma på fika på söndag, ska till Gävle och titta på när våran häst ska springa på V75... Spännande håll tummarna. Men det blir kanske fler fika gånger??
    Har förresten köpt skor till bröllopet också. Var upp på Bianco och hittade ett par "hud" färgade där för 350:- toksköna!
    Nu är det bara att hoppas att de passar till klänningen .

  • Eriks blivande fruga

    Jag ska fixa håret på Blablabla, å sen blir det sminket på Makeup store, tyckte det känns bäst för då får man varor för samma summa som sminkningen kostar.
    Nu känns det mest panik för tårta och fotograf...

  • Eriks blivande fruga

    TigerLinn vilket datum blev det istället?

    Julibruden07 vart blir bröllopet för Er?

    Jo det är en massa som måste fixas,tur att man har koordinatorn som gör det mesta, ändå blir jag stressad...

  • Eriks blivande fruga

    Julibruden07 vi gfter oss i Svedjans kapell i Tavelsjö.

    Javisst är det lyxigt med koordinator!! Men vi tycker att det är skönt att ha någon som har alla kontakter och som sköter allt runt omkring. Jag har en viss förmåga att stressa upp mej annars.

  • Eriks blivande fruga

    FIKA FÖRSLAG

    Fika söndag kl 13.00;
    Millemy
    TigerLinn
    Eriks blivande fruga

    Låter waynes bra för er?? Jag har allergi och kan fika en hel del saker där. Hoppas det är ok.

    Lillprinssessan: vi fikar fler gånger jag lovar!!

  • Eriks blivande fruga

    Jag har köpt "riktiga " bröllopsskor, skitdyra men sköna... Har ni sköna som funkar med klänningen använd dom!!!

  • Eriks blivande fruga

    Ligger mittimot Hemköp, bredvid videoteket.
    Kan vi inte träffas brudar först och sen ta med oss "gubsen" sen någon annan gång?

  • Eriks blivande fruga

    Hej och välkommen sjölejon!

    Tips 1. Boka kyrka om du inte har gjort det!!

    har också en sambo som har litesvårt att planera tycker att det låååååångt kvar. Så jag har "tvingat" honom med några beslut och nu så är faktiskt en del saker klar men tiden ramlar på ganska snabbt och vi "redan" ganska många som har samma datum. 2/6 bär det av för oss..

    kom och fika på söndag. vi har inte träffats nån gång innan så det är lungt.

  • Eriks blivande fruga

    Kanonbra fråga! Å en bra lösning! . Jag har jeanskjol och en svart jacka!

  • Eriks blivande fruga

    Japp! Vi fikade och pratade på Waynes!

    TigerLinn: vad trist att du inte kunde komma och att bröllopet är uppskjutet hoppas att det är okej med dej ändå!! Vi saknade dej ska du veta (alla er andra oxå naturligtvis ).

    Klart att vi tar nån fler fika ganska snart. Sätt ett datum så kommer vi!!

    En sak som är lite små skojsig är att Millmy och jag känner varann jätteväl privat men inte har vetat om att det är vi... Snopen blev jag när hon talade om att hon skulle gifta sej!!

  • Eriks blivande fruga

    Nynnie: hjälp vad spännande tiden rullar på ganska snabbt. Snart är du FRU.
    Jag kom på det igår för jag drog ut blanketter för hindersprövningen, å vi skrev under dem också. Då om nån gång slog det en att man snart ska bli fru...

    Det låter bra med fika närsomhelst för mej. Kan i stort sett alltid.

    Såg på "Bridezillas" igår, hoppas att man inte blir så hysterisk nångång!!

    Lillprinssesan: Är inte hundra på vart vi ska ta tårtan från och det är jättolika om ställningen kostar eller inte. ICA Maxi är den med på tårtpriset, NK tror jag inte, Nisses kondis i Holmsund kostar det lite,(kommer inte ihåg hur mycket runt 300:- tror jag)

Svar på tråden Umeå brudar!