• lillprinsessan

    Umeå brudar!

    Hejsan alla blivande fruar från Umeå!

    Vilka är ni och hur går det med planeringen?

    Vore kul att kanske träffas...

  • Svar på tråden Umeå brudar!
  • TigerLinn

    jag börjar känna panik .. vi ändrade datum igr..

  • julibruden07

    Hej. Här kommer en till som ska gifta sig den andra juni. Har bokat kyrka, lokal. Men har börjat insett att det är väldigt mycket som ska ordnas och bokas. Är det någon som har bra tips på biluthyrning (ej limousine) och bra frisör

  • Eriks blivande fruga

    TigerLinn vilket datum blev det istället?

    Julibruden07 vart blir bröllopet för Er?

    Jo det är en massa som måste fixas,tur att man har koordinatorn som gör det mesta, ändå blir jag stressad...

  • lillprinsessan

    Eriks blivande fruga:

    Har du koordinator? Wow, vilken lyx...

  • julibruden07

    Eriks blivande fruga

    Det blir i stadskyrkan, själv då?

  • julibruden07

    Har bokat transport idag så det känns skönt, men jag har fortfarande ångest över frisören. Vet inte vem man ska välja och sedan tycker jag att det är så dyrt

  • lillprinsessan

    julibruden:

    jag kände lite likadant, så jag bestämde mig för att fixa det på egen hand. Min syster kommer att hjälpa mig att locka håret och sätta upp det på bröllopsdagen. Det beror ju på hur avancerad frisyr man vill ha, och om det finns någon som kan hjälpa till. Det är lite svårt att fixa det helt själv tror jag.

  • julibruden07

    Ja hade några som jag hade som förslag som kunde göra håret på mig men nu är dom upptagna, nån ska ha barn och nån hade redan blivit uppbokad för uppsättning redan. Och jag hade tyckt att det hade varit så skönt att bara vara hemma för en kompis ska sminka mig så det hade varit perfekt. Och jag ska också bara locka håret lite grann, men kronan och slöjan så ju fast. Lillprinsessan när ska du gifta dig?

  • TigerLinn

    Eriks blivande fruga: 2 juni iställer för 8 september...

    vi har just skärt till framsidan på inbjudan väntar nu på att vi ska få power point instllerat så jag kan skriva ut insidan har de nämligen på diskett..

  • julibruden07

    Tigerlinn:

    Ska ni också gifta er den andra juni? Var då?

Svar på tråden Umeå brudar!