• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2
  • catte

Jag har lyxen att en musikalstjärna från London (west end) skall sjunga på vårt bröllop. Han har dels varit Phantom i "phantom of the opera" och varit Jean Valjan i "Le Miserable".... Skapligt stolt är jag

• Duchess

catte: Wow! Det var ingen dålig sångare att ha med på bröllopsdagen. Svårt att toppa det...

Jag har en kompis som är förlovad med en av sångarna i The Real Group, men det tror jag inte riktigt är i samma liga :)

Vad har ni tänkt be honom sjunga för något?

• klotjohanna

Örebroare:
    jag kallar mig klotjohanna för mina föräldrar kallade mig för det när jag var liten och gjorde klantiga saker....

• klotjohanna

Catte: vilken fin hemsida...... det stod att du är ifrån Fagersanna, stämmer det. Är det Fagersanna som ligger i Skaraborg?

• best_friends80

hej jag håller på o kollar runt på ebay.. hittar massor med billiga klänningar. har värsta ångest nu vilken man ska ha.

• catte

Klojohanna: Ja det är Fagersanna i skaraborg som jag kommer ifrån - hur känner du till den lilla hålan ? Inte många som vet var den ligger nämligen. Är född och uppvuxen där!

Duchess: Har bestämt oss för en låt som heter Halleluja. Han har gjort en egen cd nu som han "visar" sin röstkapacitet på och på den hade han låten halleluja! Poängen med den låten var att Phil (m2b) sa till mig för nga veckor sen att han gillade den låten jättemycket då han hörde den på tv:n. Han laddade ner den och lyssnade på den jättemycket. Sen när vi träffade John (musikalkillen) så hade han precis spelat in DEN låten, vilket vi blev helt chockade över... hur stor är chansen att just den låten var med på hans cd....? kommer bli jättefint!!! Längtar! Såg honom på Les Miserbale i julas nu som var och grät för att han sjöng så vackert!

• klotjohanna

Catte: Jag kommer nämligen från beateberg som ligger vid sjön viken.... vi brukade åka till fagersanna och spela bilbingo....haha

Halleluja är en av de finaste låtar som finns, bra val!!!

• catte

ja ha, jag har en kusin som bor i sörgården (2 stora röda hus + lagård på deras gård) och en kompis som bor på Lindbacken, sörgården....känner du till de ställena? Världen är bra allt liten ibland!

• klotjohanna

Japp det känner jag till.... hihihi....ja världen är bra liten

• Ting

Ville bara meddela att nu är våra inbjudningskort tryckte och skurna. Bara att hämta dem och fixa resten hemma. Å det skall bli så roligt.

• Andromeda

Skönt att ni är klara med inbjudningskort en del av er här, när hade ni tänkt skicka dem ? Jag har layouten klar, sen är det "bara" att stämpla, skriva ut m.m klart... Men lite skoj ska det bli med det pysslet:)

Jag har faktiskt bokat provningstid av klänningar nu på lördag :D Ska bli skoj !!

• Gabbies

vi e också klara med layouten på inbjudningarna.. ska ev ner i helgen och köpa papper sen är det bara att skriva ut och skicka iväg.. :)

åh, vad kul med inbjudningar¨, är det ingen som har bilder?

Vi ska flytta först, sen ska jag börja tänka på inbjudningarna

• Ting

klotjohanna:
    Fina inbjudningskort.

åh nu är jag korkad, jag kan inte se dem. undetr vilken meny är det?

döh, nu hittade jag dem - jättefina

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2