• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2
  • Örebroare

Jättefint!
    Men jag måste bara fråga, nu när jag har sett kort på dej, varför kallar du dej klotjohanna?

• lightfish

Hej tjejer!

Oj, vad alla är duktiga med hemsidor inför bröllopet. Själv får jag ta och pusha den blivande maken lite så att han sätter igång med vår :D Så himla kul att få ansikten på er alla!!!

klotjohanna
    Din klänning ser grymt vacker ut, tror den är ännu vackrare på. Du har verkligen kroppen för en sån klänning. :)

• Duchess

Oj, här skrivs/planeras det... :)

Jag och sambon har återupptagit planerandet igen, efter en paus för flytt, nytt jobb, julledigheter och annat. Så nu ska jag läsa ikapp i tråden för att se vad ni har hittat på... :D

• lightfish

Duchess

Välkommen tillbaka :) Hoppas allt gick bra och efter planering (det gör det aldrig men ändå) ;)

• Duchess

Tack lightfish! Jodå, det rör på sig. Vi försöker spika gästlistan (knepigt!) och fixa med frisör.

I helgen ordnade vi bland annat sambons bröllopsutstyrsel. Känns jätteskönt att ha det fixat! Jag är också glad över att ha en sambo som är engagerad i planeringen, även om det är jag som surfar mer på nätet och hittar små tips och tricks... ;)

• lightfish

Duchess

Min N har än så länge bara nickat och sagt ja till det mesta. Nu vart han i stort sett förnärmad över att han INTE blev tillfrågad om att följa med på bröllopsmässa så det rör på sig :D

Vi börjar också få ihop allt. Ska träffa fotografen på måndag nästa vecka och prata, kul.

Nu är det dags för sängen, skrivs mer imorgon. Ha detr bra och sussa gott.

• Andromeda

Sångare igen, har ju hittat en sångare som tom utbildas till operasångare, har lyssnat på honom, och visst, han sjunger jättefint men nästan "för" fint. Jag tyckte nästan det var svårt för honom att sjunga enkelt.

Sen talade jag med en tjej som jag känner lite genom en annan kompis (hon sjunger i kör) och undrade om hon visste någon som kunde sjunga, hon skulle fundera. Igår ringde hon och erbjöd sig själv och hennes syrra att sjunga på vårat bröllop. Hon har inte sjungit solo innan, men säger att hon tror sig vara mogen för det nu. Tror faktiskt att det kanske inte är så dumt, dvs någon som sjunger kontinuerligt men ändå inte är proffs...Erbjöd sig även att låta oss lyssna på dem innan vi bestämde oss.

Snälla hjälp mig !

• Gabbies

Andromeda: Hör du hört henne sjunga? Om inte be om att få höra lite så att du iaf har en aning om hur det låter.. Jag ska ha en kompis som sjunger i kyrkan, han är inte proffs på något vis men sjungit i ett band han o hans kompisar hade och så där.. Jag tror att det kommer att bli jättebra, blir lite lagom..

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2