14 juli 2007 del 2
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
Vi hade tänkt att ha brudvals och dans på slutet av festen, men nu vet vi inte längre. Hur ska ni göra?
Måste bara säga att vi idag har gjort färdigt våra inbjudningar och nu är hela köksbordet fullt av kort som väntar på att skickas iväg!!!! Skönt!!
Våra låtval är klara sedan lång tid. Både jag och min sambo har väldigt starka önskemål om låtval. Min sambos bror kommer att sjunga kärleken förde oss med Ulf Lundell och min brors tjej kommer at sjunga Av längtan till dig med Åsa Jinder. Brudvalsen kommer att dansas till min sambos favoritband foo fighters och låten hero. Inte så vanligt men det känns som att det är vi.
Elisabet hjärta Christian: Vi är också i samma ålder, jag är 25 och min sambo fyller 29 två dagar innan vi gifter oss.
klotjohanna :
åh, vad skönt att ha inbjudningarna klara! du måste känna dej lättad! Jag däremot hade ju önskat att mina var iväg nu, men icke... suck
Hm, undrar om jag är yngst i tråden? Jag och min sambo är 21 år, men vi har varit tillsammans i 6 år. Ganska ovanligt att bli ihop så tidigt och ändå hålla ihop tror jag. Jag är dökär fortfarande!
Ja det känns jätteskönt!!!
Vad häftigt att ni är så unga men har varit ihop så länge.
Nu sitter jag och pular ihop en bröllopshemsida som jag kan lägga upp lite bilder på inbjudningar, klänning med mera....... roligt!!!!
Vi har faktiskt gjort klart vår bröllopswebsida!
Jag är så himla glad, det är verkligen jättekul! Men det blir ännu roligare sen när inbjudningarna kommer ut så alla våra nära och kära får webadressen och kan gå in och kolla!
Örebroare: Har du länk till hemsidan? Nyfiken då jag sitter själv och spånar på en...
självklart ska ni få se websidan sen, men än så länge är den hemlig! De flesta vi känner vet inte att vi ska gifta oss!
Men Catte fråga gärna om det är något du undrar över, så kan vi spåna tillsammans! (Dock inte om hur man programmerar, för allt sånt har M2b gjort! )
Ska ni andra tjejer göra bröllopswebsidor???
Herregud...... man blir verkligen fast i bröllopshemsidan, men vad roligt det är.... tycker absolut att ni som inte har gjort en hemsida ska göra det, superenkelt!
Om det är någon som vill kika på våran hemsida så är adressen callelina.weddingannouncer.com
Den är dock under uppbyggnad!!