• Felia

Augusti 07

Fler vackra brudar som har valt denna månad att gifta sig i?

• Svar på tråden Augusti 07
  • Sussili

Oj, vad ni har kommit långt med era planeringar. Det är ju så lång tid kvar och ni verkar färdiga med nästa allt. Själv har jag ju bara bokat kyrka och festlokal. Någon klänning vill jag inte ens titta på förrän i vår eftersom jag väger ca. 30 kg mer än vad jag borde och jag vill inte se ut som en uppstoppad korv i en klänning. Så jag ser tiden an och hoppas jag hinner gå ner några kilon innan det är dags att prova klänning.

• jojo02

Sussii - glad att höra att jag inte är den ända som inte kommit så långt. :)

• Cameline

Ngn som kommer att vänta med bröllopsresa som vi?

Kommer inte ha råd att åka iväg direkt efter..=(

• Nattson

Cameline,

Efter att vi gift oss börjar regnsäsången dit vi vill åka så vi kommer nog att vänta. Egentligen är det bättre för oss då kan man spara lite till :)

• Melleni (4/8-07)

vi ska önska oss vår bröllopsresa, så när den blir av vet vi inte rikigt. hoppas på snart.

• pysis (brud 11/8)

Oj..vi har inte heller kommit nåt långt i planerningen!
    Tycker det känns så långt kvar.....men snart står man väl där..så det är väl bäst att sätta igång.....

Bröllopsresa vet jag inte om vi ska ha överhuvudtaget, isåfall 2008 och då följer barnen med...vill inte lämna bort dom så länge!

Klänning tänkte jag beställa typ april eller nåt.....vill först veta att man är samma str.....så inte klänningen är för stor/liten!

• Cameline

Jag har köpt klänningen idag!!!
    Eller lagt handpenninig iallafall..
    Åhh va fiiin den är...Nu måste man vänta 3-4 månader innan man får prova den igen..

Den var tajt så jag måste börja träna lite..

Har ni hittat era klänningar?

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Grattis Cameline till att ha hittat drömklänningen, vad blev det för klänning?

• Gudinnan

Nej och jag börjar få lite panik, trots att det är så lång tid kvar...

• Nattson

Cameline, vad kul med klänningen!! Jag längtar till februari när jag ska åka till London och titta på klänning! Det ska bli så spännande.

Annars har vi bestämmt vilken lokal vi ska ha middag och fest i. Skönt att ha det gjort i allafall.

• Melleni (4/8-07)

Nattson

Till London och kolla klänningar va härligt. de har hur mycket som helst.
    Va kul för dig, hoppas du hittar nån.

• Nattson

Ja jag har spanat in en affär som bara ligger 10min från min moster i London. När jag var liten brukade jag stå och hänga utanför och glo på alla fina klänningar i skyltfönstret :)

• Melleni (4/8-07)

Nattson

Låter härligt.ska köpa klänningar till mina tärnor från england. Nu bleb ju jag med sugen på att åka ditt och shoppa till bröllopet:)

• Stefans fästmö

Jag provade klänningar igår med en kompis! Jättekul, finns så många fina!! Jag hittade flera jag tycker om, i olika stilar. Svårt att välja... Tur att man har lite tid på sig! :D

Svar på tråden Augusti 07