Uppsalabrudar 2006 del 2
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
CarroK: Ni är jätteifna på bilden! din man ser inte särksilt sliten ut från kvällen innan, som tur är!! Passar väldigt fint med den vinröda plastrongen och de vinröda kallorna. Det är jättesnyggt med jaquette! Min blivande kommer ha svart jaquette och svarta byxor (etikettsbrott, jag vet), som vi tänkte hyra på Mäster Arnes. Min blivande svärmor har sytt väst och plastrong till honom för en totalkostnad på 280 kr inkl mönster, tyger, vlieselin(stavas?) och tråd.
Vad kostar det att hyra på mäster Arnes? Kan tillägga att Joel hade grårandiga byxor som var så snygga så när vi åker till Asien på bröllopsresa så ska han sy upp några. Vinröd väst hade han oxå men den syns ej så bra på bilden. Ja många kommenterade just att allt var så genomgående i färgtema. Västen, plastron, blommorna och även mitt halsband faktiskt!
Mäster Arne tar 800 kr för jacka och byxor. Skjorta, väst, plastrong, skor eller liknande ingår då inte. Vinrött passar bra till grårandigt, men min blivande kommer ha guldväst vilket inte funkar lika bra ihop med grått tycker jag. Därför blir det svarta brallor!
CarroK: Japp, den bilen var det. Tyvärr missade jag er. Ni var jättefina och regnet stör inte på bilden, snarare tvärt om, nu fick ni en bild utan en massa turister och bilar i bakgrunden
andlin: Den bilen har min man byggt så därför valde vi att åka i den. Han är helt galen i hundkojor...
Kom ihåg träffen i morgon torsdag kl. 18 på Café Linne.
Vilka kommer???
Pärtan
Vilka kommer???
Pärtan
Andlin
andlin: Tänk att det alltid bir bara vi. Ja ja, hur tycker du att vi ska göra? Ska vi två träffas eller ska vi skjuta på det?
Pärtan: Skjuter vi på det kan jag först efter den 25 september. Åker på bröllopsresa på lördag, blir borta två veckor och sedan har jag andra saker inplanerat veckan efter det.
Är rätt nyfiken på att höra om din dag så om du vill kan vi väl träffas en liten stund iallafall. Det verkar ju inte vara så lätt att få till en dag som passar.
Sedan om någon annan vill haka på så är de ju väldigt välkomna!
Pärtan:
Jag kommer sticka ner på stan nu och har alltså ingen koll på om du svarar på mina ovan inlägg. Så jag antar att vi träffas vid kl. 18. Vi syns!