Uppsalabrudar 2006 del 2
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
Hej igen,
Skulle bli glad över om någon kunde ge mig tips på vart man kan vända sig om man vill ha en egendesignad caketopper? Vill att brudgummen ska ha Bajens matchdräkt på sig då han brukar skämta om att han skulle vilja gifta sig så. Där går min gräns men tänkte överraska honom med matchdräkt på brudgummen på bröllopstårtan. Någon som har ett bra förslag? Frågan om fransk maniky i Uppsala står också kvar!
andlin: Blir det bara vi två så kanske vi ska skjuta upp det till nästa vecka. Jag har ett ganska tajt schema idag.
Pärtan: I sådant fall får det bli på torsdagen, som är den enda dagen jag kan nästa vecka? Är det ok med dig?
andlin: Visst, det blir mycket bättre.
BT träff torsdagen den 31 kl. 18 på Café Linné. Häng med!!!
Då träffas vi då istället.
Vilken tur att ni ändrat dag, glömde helt bort att titta hur det blev bestämt.
Ses nästa vecka!!
Carro K: Vi köpte ett golfparaply att ha ifall det blev regn. De är väldigt stora och man får plats två i det.
Haapala: Jag gjorde min manikyr hos Nail design på S:t olofsgatan. Var mycket nöjd med resultatet. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med caketoppern, men du hade en kul idé.
CarroK, Buzzlan och A.M.P, hoppas ni fick en jätte bra dag idag! Såg två olika brudpar på stan idag, undra om det var någon av er
andlin: Tack så mycket! Vi hade en helt underbar dag. Skriver mer när jag orkar. Är VÄLDIGT trött Vart såg du brudparen då? Tror inte det var vi men man vet ju inte...
Andlin
Tack så mycket! Var på stan för fotografering.....kanske var det mig du såg??? Vi hade en helt fantastisk dag! Bra väder, underbar vigsel med fantastiskt fin sång, underbara gäster, en fest som heter duga där alla gästerna var uppe och dansade till vår levande musik (dansade till och med på borden ), God mat och härliga tal som väckte både skratt och gråt!! Festen slutade inte förrän på morgonkvisten...och alla gästerna var nöjda och jätteglada! VI OCKSÅ!!!
En dag att minnas, nu är vi lyckliga och otroligt nöjda!!men trötta efter 3 timmars sömn bara
Skriver och berättar mer när jag har vilat upp mig lite!
Kram till alla och lycka till ni som har DAGEN framför er. Bara njuuuut!