Uppsalabrudar 2006 del 2
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
Såg för första gången rörliga bilder från vigseln i morse. Kollade på en film som en kompis hade spelat in.
Det kändes så overkligt att se sig själv komma in i kyrkan med min då blivande man och resten av brudföljet.
Trodde när jag stod i kyrkan att alla känslor inuti mig inte direkt syntes utanpå, men tji fick jag När jag hörde solisten sjunga på filmen så var det inte långt till tårarna igen.
Nu är jag oxå FRU!!! Vilken underbar kännsla. Hela dagen var precis som vi önskat och allt var bara så fantastiskt.. I natt åker vi på bröllopsresa så jag återkommer med mera sen när vi kommer hem...
Kram på er alla från en lycklig fru!!!
Grattis Krizzy! Hoppas ni får en trevlig resa.
Och Grattis alla ni andra som gifte er i helgen. Hoppas ni klarade er ifrån regnet.
Krizzy: Vart ska ni åka?
Ahh 12 dagar kvar tills det är min tur...
Grattis Krizzy! Ska bli spännande att få höra om er dag och om bröllopsresan.
Hej på er!
Jag såg att Patriks gamlisbrud kände sig ensam i September så jag tänkte tala om att jag och min blivade, blir äkta den 2/9.
Skriv in det i brudlistan vetja! Vart det blir får du gärna berätta oxå. "nyfiken"
Senaste listan. Hoppas att ni får en trevlig dag i morgon Barca Mary!
19/8 Barca Mary
26/8 CarroK
26/8 Buzzlan
26/8 A.M.P
2/9 ninaneha
23/9 Patriks gamlisbrud
7/10 okt2006
7/10 woman
11/11 Strumptjejen, Agouza
Vi kanske ska ha en träff nu när många av oss är gifta och utbyta lite bilder och tankar. Kan vara intressant för er som inte har gift sig oxå. Vad tror ni?
Pärtan:
Eftersom jag har tänkt samma sak så är jag gärna med. Om den blir innan 2 september, för då åker vi iväg på vår bröllopsresa. Kan även sista veckan i september och framåt.