Uppsalabrudar 2006 del 2
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
Skulle vara superkul med en träff. Jag har SÅ många tankar och frågetecken som behöver redas ut innan bröllopet.
Ska vi fika nästa vecka eller veckan därefter? Jag kan nog bara tisdagar och torsdagar ev. onsdagar. Det är ju roligast om så många som möjligt kan.
Förslag:
Tisdag 22:Pärtan
Onsdag 23:
Torsdag 24:Pärtan
Tisdag 29: Pärtan
Onsdag 30:
Torsdag 31:Pärtan
Tisdag 22:Pärtan, Andlin
Onsdag 23: Andlin
Torsdag 24:Pärtan, Andlin
Tisdag 29: Pärtan
Onsdag 30:
Torsdag 31:Pärtan, Andlin
Som ni ser kan jag veckans alla dagar. Föredrar iofs onsdag eftersom det annars kan krocka med min träning på tisdag eller torsdag.
Tisdag 22:Pärtan, Andlin, Pg
Onsdag 23: Andlin, Pg
Torsdag 24:Pärtan, Andlin, Pg
Tisdag 29: Pärtan, Pg
Onsdag 30:Pg
Torsdag 31:Pärtan, Andlin, Pg
Inga fler som är sugna?
Ska vi säga onsdag den 23:e kl. 18 vid Café Linné?
Det blir bra uppladdning inför min träning.
Dag och tid ok för mig. Då syns vi då!
Puffar lite, utifall det är någon som har missat att vi har en träff idag (23/8) kl. 18 på Café Linne´.
23 / 8 skulle det stå men det blev visst en cool gubbe i stället
Hejsan,
Jag ska gifta mig 14/10 i Vaksala kyrka. Idag ska jag ner på stan och prova min ring. Sedan är det bara stenarna kvar (inte så bara) har svårt att bestämma mig för hur dom ska sitta!!! Har haft 2 veckor på mig och är fortfarande osäker. Annars känner jag mig kanska lugn då det mesta är inbokat. Efter ringen så kommer inköp av underkläder innan jag ska till Stocholm och sy in min klänning lite (tur att jag inte behöver lägga ut). På söndag så har jag och mamma träff med en kvinna som ska spela nyckelharpa tillsammans med kantorn till utgångsmarschen (vilken är inte bestämt ännu). En trubadur till kyrkan är beställd samt DJ till kvällen.
Ska bli så kul att gifta sig. Jag har alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig men nu när min m2b frågade så kunde jag inte säga nej. Jag älskar honom ju! Och han är inte den som tar sånt här med en klackspark!
Var kan man göra fransk manikyr bra i Uppsala? Min tanke är att mina egna naglar kommer att vara i lagom längd till bröllopet.
På lördag är det "min" tur! Är ledig från jobbet nu för att fixa det sista... Inte så mycket kvar faktiskt. Mest praktiska detaljer. Men kom precis på att vi inte har någon gästbok. Var köper man en snygg och inte alltför dyr sådan i denna stad??
Hade även tänkt fixa till trädgården inför vår presentöppningslunch på söndag för gästerna. Men oj så blött det är. Får plocka fram lien så de kommer fram istället kanske... Är lite smånervös över att det blir dåligt väder på lördag. Kan vara bra att ha ett STORT paraply till hands...