Uppsalabrudar 2006 del 2
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
Startar en till tråd då våran har blivit nerstängd.... Hoppas ni hittar hit.
lovanf:
Vilken underbar möhippa! Fick reda på att jag oxå skulle ha åkt till ullva, men dom hade semesterstängt den dagen jag blev hippad. Nu är det inte långt kvar för oss! Lite pirr i magen. Det känns som man har miljoner saker kvar att göra, fast så är inte fallet. Kram på er..
Hej hej tjejer!
Det är ganska många som är gifta. Kul kul. Det är roligt att läsa om era möhippor odyl. Det får mig att tänka tillbaka på mina egna (fick ju tre st, väldigt olika hippor)
Andlin': I helgen är det dags för dig. Lycka till och njut av dagen.
Jag har tillbringat lite tid hos mina föräldrar och har knåpat ihop en tidning med massor av bilder. Den tänkte vi skicka till våra gäster tillsammans med tackkortet. Det var himla roligt att skriva och kika på bilderna. Vi har väldigt många fina bilder.
I morgon ska jag skriva in mig på MVC. Det ska bli spännande.
Pärtan!!! Inte visste jag att du var gravid! GRATTIS. Vad roligt.
Kram Kristina
Pärtan: Tack, ska försöka ta vara på dagen så mycket som jag bara kan.
Säger som Kristina, grattis!
Nu borde jag nog ta och gå och packa istället för att hänga här på BT. Vi åker till mamma och pappa i kväll. Det gäller att tänka till så att vi får med allt som ska med inför bröllopet.
Nu börjar det allt bli lite nervöst. Det är inte många dagar kvar
andlin! lycka till
krizzy: Tack!
Pärtan: GRATTIS TILL GRAVIDITETEN!
Då får du börja surfa på "familjeliv" istället nu då?! Hehehe...
Tack tack, hoppas att det går bra bara. Är inte säker ännu.
Vet ni något bra kopieringsställe? Jag skulle behöva kopiera upp tidningen som vi gjort.
Pärtan: Enda stället jag har koll på är Kopieringshuset. Har blivit nöjd med de postrar vi har tryckt upp på jobbet.
I dag var jag och gjorde mina naglar. Känns lyxigt att sitta framför datorn och inte anstränga sig när alla andra jobbar.
Vi fick tillgång till festlokalen 2 dagar innan vi egentligen skulle ha fått den, så vi har faktiskt kunna ta det rätt lugnt när det gäller att göra iordning där. Jätte skönt!
Jag var nog lite för snabb och skriva om graiditeten.
Ska fokusera på att få klart fotoalbumet, tidningen och tackkorten.
Andlin: Hur gick det i helgen? *nyfiken*