• hjartat73

    Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

    Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

    Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

  • Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • Bettan, Skåne

    Phu, menar du med naglarna? kommer faktiskt fixa dom själv sparar ju lite pengar då

    Gud vad där är nära nu, och jag har fortfarande inte skrivit ut menyerna!!! väntar på info. om vinerna som jag ju aldrig får grr....

  • gabbiz

    secretbride:

    Kan du inte ha ringarna på högerhanden tills du blir frisk? Eller är det stor skillnad på din ringstorlek från höger till vänster? I många kulturer bär man ju ringarna på högerhanden, det är inte helt ovanligt i Sverige heller. Förstår att det känns trist, men det är kanske ändå roligare att få ha din "riktiga" vigselring på bröllopet och framöver? Hoppas du blir bättre i handen och handleden snarast, jag har kompisar som har opererats för karpaltunnelsyndrom och vet hur jobbigt det kan vara. Lycka till!

  • hjartat73

    Välkommen alla nya...
    I början träffades vi nog en gång i veckan men det har inte blivit så mycket nu när det är sommar
    Vi borde snart träffas....men denna veckan har jag upp över öronen....men kanske ngn annan som kan...

  • onsdag i oktober

    Gabriele: Tjejerna som träffas här har massor att bidra med, de har kommit långt i sin planering. Lycka till alla
    Har själv hängt här ett tag men inte kunnat vara med på någon träff.

    Vill inte trappa någon på tårna men vill tipsa om ett annat gäng som gifter sig till vintern som är i startgroparna på planeringen. Vi ska träffas på måndag V29 se denna tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1734048.html

  • Puh76

    Bettan: Ja det är nära nu..kan inte fatta det riktigt!!

  • ~emma~

    Kikar in lite snabbt och säger hej :) Allt har varit underbart!! Jag får berätta mer en annan gång, min man (haha) har lagat middag :D LYCKA TILL 15 juli-brudarna!!!

  • Gabriele

    onsdag i oktober: Tack för tipsen.

    Vet ej om jag är för tidigt ut med planeringen, eftersom min kille och jag har planerad att gifta oss nästa sommar?!?

    Vår och när träffas ni nästa måndag?

  • onsdag i oktober

    Gabriele: Jag tycker inte ni är för tidigt ute. I nuläget handlar det mest om att hämta inspiration och få ideér och det kan man hålla på länge med

    Titta in på tråden jag länkade till där står allt om träffen . Det är 17.30 vid statyn på Stortorget i Malmö

  • hjartat73

    I eftermiddag ska jag göra min provuppsättning och förhoppningsvis min provsminkning också. Inför sådana saker så tycker jag att det pirrar i magen och man sitter och ler fånigt

  • jajj@

    hjärtat, slå en signal om du kanske hinner ses lite efter provuppsättningen. jag är i stan vid sextiden.

    lycka till, hoppas att du blir nöjd.

  • Gabriele

    Hej onsdag i oktober: Tack för tiden. Jag ska komma till Stortorget/statyren på måndag klockan 17.30. Är ni många?

    Vår skall ni träffas sedan? Jag undrar, eftersom jag arbetar i Köpenhamn och brukar vånligtvis komma till Malmö klockan 18.00. Bara i fall att jag hinna inte exakt till klockan 17.30

  • hjartat73

    jajj@ jag har varit i Kävlinge och gjort provuppsättningen och var hemma för ca en halvtimme sedan då jag träffade min tärna på samma gång.
    Jag är nöjd med uppsättningen måste bara vänja mig lite....

  • Puh76

    hjartat73: Det blev säkert jättefint!!

    Vi ses imorgon!

  • mrsJuly

    Hej..ville bara säga hej och lycka till alla som gifter sig i morrn.

    JAG ÄR REDAN JÄÄÄÄÄÄÄTTE NERVÖS!

    I kväll ska alla utländska gäster och stockholmare äta på resturang med oss....allt för att vi kan sticka när vi vill. Jag och min blivande har precis gjort klart hjärtat av grenar som ska hänga bakom oss. Trött men glad är jag...gästerna har ju anlänt i dagarna tre. Hoppas på fint väder till oss i morgon. Kram!
    Ta vara på er och era nära o kära. Snart gryr en magisk dag..

  • Puh76

    mrsJuly: Lycka till själv!!

    Jag är oxå jättenrevös mend et går säkert jättebra! Och vaädret ska ju bli fint!

  • hjartat73

    Lycka till idag alla 15 juli-brudar
    Vi ses snart Puh76

  • Puh76

    Hej tjejer

    Hade världens häftigaste dag igår!!!

    Det var helt underbart! Nu är jag fru!!!!!

    Jag återkommer med berättelse och foton senare.

    Hjartat73: Tack för igår!!!Många kramar!!

  • hjartat73

    Tack själv, det var jättekul att se er bli herr och fru

    Kramar

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3