• ~emma~

    Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

    Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

    Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

    Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

  • Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Bettan, Skåne

    Yes! äntligen är mina inbjudningar klara
    Angående det där med barn så hoppas jag att föräldrarna fattar att om det bara står deras namn i inbjudningarna (istället för fam.xxx) så betyder det också bara dom och inga barn.

    Jag sket faktiskt i info.blad tänker istället maila och skicka ut sånt allt eftersom folk ringer och säger att det kan komma.

    Jaha... då blir hindersprövningen nästa grej att fixa, är jag sen med sånt?

  • Bettan, Skåne

    Jo, förresten, har ni skrivit avsändare bak på era kuvert?

  • hjartat73

    Bettan, Skåne även om våra inbjudningar också bara är ställda till de personer som är bjudna så förtydligade vi det där med barn på infobladet för alla förstår inte tyvärr.

    Vi skrev ingen avsändare på våra kuvert.

  • Puh76

    Bettan: Vi verkar vara lika sena vi. Har inte heller skickat in om hindersprövning!
    Ska hämta inbjudningarna idag så de kommer förhoppningsvis ut i helgen.

  • Bettan, Skåne

    hjartat73: jo, jag hoppas även att våra föräldrar som tar emot alla samtal kanske förtydligar det där med barn.

    Phu76: då ligger vi precis lika i planeringen då

  • Bettan, Skåne

    Phu76: förutom hindersprövning så ska vi fixa band som spelar på kvällen (har redan ett par som jag ska välja mellan), bestämma oss för meny och tårta. Bestämma transport från kyrkan , svårt!

    Sen ska jag försöka få sambon att fatta att han själv måste fixa sina kläder (inte helt lätt) han verkar tro att han kan hitta en frockcoat veckan innan liksom

    Ja, det är en del kvar!

  • Puh76

    Bettan: Ja vi har kvar maten, tårtan, blommorna och transport. Hans kläder förstås oxå.

    Fick inbjudningarna nu så vi ska bara skriva adress och skicka dem.

    Samma sak med hindersprövningen..ska bara skickas iväg!

  • ~emma~

    Jag måste bara berätta att jag ääääntligen är färdig med inbjudningarna!! :D

    Glad påsk allesammans! //Kramar Emma

  • Hur gör man?

    Tittar bara in för att säga GLAD PÅSK till er alla!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2