• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Julibrud - 06

*skratt* känner igen mig i de här graviditetskilona som det verkar som Aldrig försvinner...haha

Det blir perfekt dagen Ni ska ha allt. Så fint!

• onsdag i oktober

Puh76 och hjartat73 vilka fina hemsidor. Även jag tittade på mer än trycksakerna hihi. Ni kommer att bli jättefina!
    Jag gifter ju mig inte förrän i oktober och just nu känns det som väldigt länge att vänta.
    Puh76 din klänning var helt underbar. Vad är det för designer?

• Svemerikanskt bröllop

Oj vad många inlägg. Jag känner att jag inte hänger med er riktigt. Men jag tror vår planering är på banan i alla fall.

Kul med lite nya tjejer här. Jag börjar känna mig mindre stressad än förut trots att det verkligen närmar sig.

Blir det någon fika nästa vecka? Jag har lite funderingar ang musik i kyrkan och dekorationer och hinner inte läsa så mycket på tråden dessa dagar så jag tänkte det blir enklare (och trevligare ) att fika.

Bettan i Skåne: Gratulerar, nu har min brorson kommit också men han är dessvärre i en annan världsdel så jag träffar honom inte förrän i sommar.

• hjartat73

Julibrud - 06...mina grav.kilo plus en hel del till har försvunnit så jag har nog nu snarare problem att inte gå ner mer nu....

• Julibrud - 06

hjartat73

Okej, då förstår jag att du inte behöver gå ner mer. Du får gärna mina! Jag håller på att kämpa att får bort mina. Gick upp 35 kilo med första så de 15 sitter stadigt kvar. Hmmm.

• Puh76

onsdag i oktober: Jag vet faktiskt inte vad det är för designer. Köpte den på en annons här på BT!

• jajj@

Svemerikanskt bröllop

Jag fikar gärna nästa vecka, vilken dag som helst passar mig bra (utom helgen då...). Vill gärna höra lite om funderingar kring musik. Är det bara psalmer eller är det andra sånger också?

Ni andra, vad ska ni ha för musik under vigseln?

• onsdag i oktober

Puh76 fin blir du i vilket fall som helst!

• Puh76

onsdag i oktober: Tack det blir du med!

• jajj@

Nu har jag satt ut en annons på köp och sälj om att jag vill köpa en tiara från Pilgrim. Fick reda på att de inte görs längre, men att det kan finnas återförsäljare som har kvar. Någon som köp en eller som vet om de finns att köpa någonstans?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2