• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Julibrud - 06

hjartat73 Jaa det känns som en liten chansning som man tar. Vi ska även träffa honom "live" så får man se hur hans upplägg ser ut. *Håller alla tummar och tår*

Annars är det en gråmulen dag idag!? Fast jag har varit jätteduktig och äntligen satt mig ner och sytt gardiner och till dotterns skötbädd. Det blev snyggt

• Svemerikanskt bröllop

Jag skulle kunna fika på onsdag nästa vecka, har nästan ingenting planerat.

Är också på tiarajakt. har egentligen en men är osäkernu på om jag vill ha den, den ser inte riktigt ut som jag har tänkt det.

• lillabunny

Har någon av er erfarenhet av soldusch i Malmö? Känner mig som en blekfis och vågar inte sola solarium nu när jag är gravid... Vill ju inte vara en blekfis på bröllopet i maj heller...

• 79a

Hej!
    blir det fika på ons kan jag inte komma. Hoppas vi kan boka in en fika veckan efter.

• 79a

julibrud-06: hoppas du vill berätta hur nöjda ni blev med Jonas Thun, gifter ju inte mig förrän 07 så jag hör gärna om ni blev nöjda.

• Svemerikanskt bröllop

lillabunny: Jag har några kompisar som brukar göra det och resultatet är super, ser verkligen fräscht ut. Tyvärr minns jag inte var de gör det men tror att de sa att de gör det i Limhamn eller om man kör mot Limhamn. Jag ska kolla med dem, kommer nog själv behöva en soldusch innan bröllopet. Det kan dock vara värt att testa först en gång och sedan läste jag att man ska göra det ca 5 dagar före bröllopsdagen så man inte förstör klänningen...

• lillabunny

Svemerikanskt bröllop: Hade varit kanon om du ville kolla upp det! 5 dagar innan skulle nog göra susen på blekfisen! Märks inte för fem öre att jag tillbringade julen under solen på Nya Zealand, det blir ju aldrig vår heller här hemma i Sverige ju!

• Svemerikanskt bröllop

Våren vågar man inte förlita sig på i år. Dessutom känns det som att det kan bli mycket annat att göra innan bröllopet och då är det svårt att hinna jobba på en snygg solbränna.
    Jag har mailat så jag skriver här när jag får svar, blir det inte idag så kollar jag inte jobbmailen förrän tisdag igen. Tjhooo, snart är jag påskledig.

• ~emma~

Soldusch låter ju bra, håller det bra? Jag hade väl tänkt att sola solarium, kan inte få så mycket vårsol pga en axelbandslös klänning! Snyggt då att vara helt vit där linnet har suttit :D Så man får väl fusksola lite... har någon ett hett tips på ett bra solarium i Malmö? Det som ligger precis bredvid där jag bor tar från 55 kronor, är inte det väldigt dyrt?

• 79a

emma: 55:- för hur länge? jag tyker inte att det är ett dyrt pris.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2