• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Julibrud - 06

hjartat73 Tänkte ta henne först men denna gången sviker jag henne.

Jag hittade nämligen en som gör allt! Han ska sjunga i kyrkan + sjunga under middagen + hålla i allsången + dj på kvällen + alla tar alla bröllopskort, får cirka 100 kort på cd skiva även traditionella kort på oss. Hela paketet kostar 5500kr (han har höjt priset till 6500 men vi fick det gamla)

• mrsJuly

Onsdag i oktober...ska ni vigas i Skåne först? *undrar*

• Julibrud - 06

mrsJuly menade jag skrev fel sign. jaja snart lunch ju..

• hjartat73

Har hört talas om den där killen som gör allt..låter bra men tyvärr har vi bokat det mesta annars låter det lockande....

• onsdag i oktober

Vi kommer att vigas i Fosie kyrka i Malmö. Valde denna kyrka eftersom alla i min släkt blivit döpta, gift sig och begravts där. Det senare inte så roliga minnen men det känns som vår kyrka. Även min M2B syster är döpt i kyrkan.
    Efteråt åker alla som ska till festen över till köpenhamn i bilar. Det var här jag hade tyckt det var kul med en häftig bil.

• Julibrud - 06

hjartat73 trodde nästan att du skulle skriva men han är inte bra...*pustar ut* haha

• mrsJuly

Kuligt att prata med er... ska snart iväg med blivande svärmor och hämta min klänning som ska förvaras hemma hos dem innan den sista ändringen i Juni....Butiken kunde inte ha den hängande där....Konstigt va ? Har ni hört något sådant innan?

• Julibrud - 06

onsdag i oktober Det låter ju coolt med en överfart till Köpenhamn och vilken utsikt ni får..

• hjartat73

Ja mrsJuly jag har hört det tidigare..jag har haft min klänning hemma sedan september förra året...

Det beror på deras försäkringar...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2