• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • onsdag i oktober

Tack julibrud -06 för tipset. Vad fina åk det finns.

mrs July - jag hade inte ens funderat så långt att vi får fin utsikt. Mitt i planerandet har överfarten till köpenhamn bara blivt en uppgift som vi velat lösa på smidigaste sätt. Ska vi hyra Buss? Ska någon sova över i köpenhamn? Ska någon köra själv? Kan någon samåka? Ja, man vill ju att allt ska löpa så friktionsfritt som möjligt. Men nu när ni säger det, det blir ju riktigt härligt med resan tilll Köpenhamn.

• hjartat73

Nu måste jag gå för jag har en gnällfis här...

• mrsJuly

Tack för mailet hjärtat! Tack till er alla för alla tips och en trevlig stund! Nu ska jag hämta "The dress"! Kram!

• onsdag i oktober

Julibrud -06, har jag fattat det rätt att ni gifter er då ni varit tillsammans i 15 år?
    Vi kommer att gifta oss på vår 15-års dag därav valet av vigsel på en onsdag.

• ~emma~

Men det var ju BARA tio sidor att komma ikapp haha ;)

• Julibrud - 06

onsdag i oktober japp det blir 15 år den 17 Juli men vi valde att ta en vigsel på lördagen istället för måndagen. Herregud vad tiden går och snabbt! Kul med en "15 åring" till!

• Puh76

Julibrud-06: Vår 11-års dag är den 17 juli så vi har tänkt likadant som ni...!

• Puh76

Julibrud 06: Får man fråga hur gammal du är eller ung?

• onsdag i oktober

Vi hade först tänkt gifta oss på sommaren och hade då valt en lördag. Tiden började dock rinna iväg innan vi bestämde var, när och hur så när vi ändå var inne på oktober kändes den 4.e för frestande för att låta bli.

• onsdag i oktober

Julibrud - 06 och Puh76, vad kul att höra att fler bestämt sig för bröllop efter lång tid tillsammans.
    Vi hinner bli 32 och 33 år innan bröllopsdatumen. Blev tillsammans tidigt, har pluggat och bott i andra städer. Bröllop har inte kännt som läge förrän nu.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2