• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Puh76

Men gud vad snurrig jag är!!

Mina inbjudningskort har ju redan kommit! Hittade lappen nu. Oj ojoj!!

• jajj@

Tror nog att det är kört med en där tiaran, de verkar inte finnas längre...

• fru tybergius

Tjena vad ni är aktiva!! Tar en timme och läsa i kapp ju!

Hade ni mysigt på fikan förra veckan, jag har haft det lite stressigt det senaste, men nu är det påsklov så man hinner med lite annat, typ bröllopsplannering! :) Tänkte få ordning på den där hemsidan.

jajja, här är en tråd med en massa musiktips, det är inte så stor variation på folks val, men lite inspiration kan amn nog hitta!

www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m1523644.html

• Bettan, Skåne

Jag instämmer: JÖSSES, vad ni snackar!

Fika nästa vecka låter kul, hur är det med måndag är det fortfarande helgdag då?

• 79a

Vad är det där för kille som både sjunger och fotograferar??

• jajj@

Bettan, det är annandag påsk på måndag så folk är fortfarande lediga då. Menar du att du vill fika då eller? Annars kan jag föreslå onsdag nästa vecka. Förresten kanske du har lite bra tips på trevlig musik till vigseln??

Fru Tybergius, tack för tipset. Har kollat där tidigare men tyckte att alla verkade helt besatta av låten från wedding singer... Har ni valt musik till vigseln nu? Vad blev det?

• jajj@

Förresten så låter det lite galet med en kille som både sjunger och fotar. Det ger mig konstiga föreställningar...

• Abbes

79a : Han som både sjunger och fotograferar heter Jonas Thun och finns på www.thun.nu
    Det finns inga foton på hemsidan, men vi kontaktade honom och fick demo-cd på både foto och musik....

• Julibrud - 06

79a och jajj@ Precis så som Abbes säger. www.thun.nu. Han verkar bra och trevlig. Vi har bokat han! Tänk er en kille som för en gångs skull kan göra ALLT! Hahaha brukar ju vara oss kvinnor som kan det.

Vi fick också en democd med tre låtar som han själv sjunger sedan var där en massa bra låtar med artister. Mest för att se vilken spelrepetoar han har på kvällen när väl dansen sätter igång.

• hjartat73

Om han är duktig på allt både musik och fotografering så är priset superbra!!!

Vi har ju tyvärr bokat annan lösning....men det blir säkert bra det också....

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2