• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • onsdag i oktober

Hej tjejer
    Vill bara kriva av mig. Jag var och prövade klänningar idag.
    Så svårt det är att bestämma sig!

Jag har länge kikat runt i tidningar och på nätet och smått förtvilat insett att ingen passar mig (kroppsmässigt, smakmässigt, personen). Som på moln hittade jag 2 stycken idag som båda känns WOW. Nu måste jag bara känna av vilken som blir bäst.

• Bettan, Skåne

jajj@: bara fråga på ang. musik vet allt! nä, kanske inte riktigt men har lite bra tips från kollegor som ofta spelar på bröllop.

Fika onsdag? får se om jag kan, har världens tuffaste vecka på jobbet nästa vecka, phu...

• hjartat73

Ville bara berätta att idag fick vi hindersprövningen tillbaka
    För varje liten sak känner jag min närmre och närmre den stora dagen

• hjartat73

Undra om vi får starta en ny tråd imorgon...borde väl vara så?

• lillabunny

Vad ska ni ge era blivande som morgongåva?
    Jag har tidigare haft funderingar på att ge årgångsvin, en flaska för årsdagen, en för femårsdagen osv. Men jag vet inte... Är lite inne på att köpa antingen en golfklubba till honom eller x-box, för det vet jag att han vill ha!

• Bettan, Skåne

lillabunny: tror faktiskt jag kommer att ge marchetknappar(nä, hur tusan stavas det?)
    Han använder sånt ganska ofta i jobbet, så jag tror han blir glad.

Årgångsvin låter som en bra ide´, då kan man ju fråga när vinet ska drickas och tex. öppna det på 5 eller 10-års dagen.

• ~emma~

79a - jag antar att det är för 10 minuter... det kanske inte är så dyrt då? Jag är bara van vid priserna i Kristianstad :)

hjärtat - vad kul :)

• Julibrud - 06

WWIII jag har tittat på bröllopstårtor idag. Det både pirrar i magen och det är så roligt! Det finns så många fina och ännu har jag inte kunnat bestämma mig.

• Glücklich

Vi ska skicka ut inbjudningarna när som nu och jag har kört fast! Jag vet INTE vad jag ska skriva! Jag har skrivit det vanliga, men sedan blir det helt tomt i huvudet. Ska ni ha med "barn får inte komma", önskelista, vägbeskrivning och allt sådant också på? Panik!

• hjartat73

Vi skrev ett infoblad med allt övrigt på ett löst blad såsom "barn får inte komma", önskelista mm.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2