• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Puh76

onsdag i oktober: Ja vi har inte heller kännt att vi vill gifta oss förrän nu..
    Vi är 30 och 34.

• onsdag i oktober

Vi berättade för våra föräldrar i helgen om bröllopsplanerna. Det blev milt sagt förvånade. Hade nog gett upp hoppet om att vi skulle gifta oss. Så klart blev de jätteglada för vår skull när förvåningen hade lagt sig.

• Puh76

onsdag i oktober: Vi har inte berättat för någon än..får reda på det först när inbjudningarna kommer!

• Julibrud - 06

Julibrud - 06 och Puh76, ålder? hmm ska räkna efter jag blir 32 och sambon 41 till hösten. Japp där är 9 år mellan oss och vi träffades tidigt! Mina föräldrar höll på att få slag när jag kom hem med en 26 åring! hehe Känns som om vi har gjort det mesta i fel ordning. Fick barn, förlovning, fick barn och nu giftemål. Det enda som återstår är hus...

• Julibrud - 06

Puh76, haha vi har tom samma årsdag. Det var inte dåligt! Var träffade du din blivande? Vi träffades på en Statoilmack.. haha inte så vidare romantiskt

• onsdag i oktober

Vi kunde inte hålla oss. Var tvugna att berätta.
    Vad roligt att ni ska överraska alla med inbjudningskorten. När ska ni skicka dom?

• Puh76

Julibrud-06: Vi träffades hos en kompis i Ystad första gången men blev inte ett par förrän vi träffades igen på Starshine nån dag efter.

onsdag i oktober: Vi skickar de så fort vi får dem...snart hoppas jag!

• Puh76

Kan tillägga att vi förlovade oss aug-95. En månad efter vi blivit ihop!

• Julibrud - 06

onsdag i oktober och Puh76.

Ja det är kul att ett bröllop äntligen blir av. Jag tycker nästan att för min del att det blir en "nytändning" i förhållandet efter att ha legat på sparlåga efter barnen. Jag kan ju inte säga att jag har kvar samma nykärskänsla som när vi träffades men någonstans kommer den ändå smygande tycker jag nu när ett bröllop stundar och det är kul att man på något sätt hittar tillbaks till varandra...Oj vad jag blev djup nu

• Puh76

Julibrud-06: Vet vad du menar. Jag har blivit nykär igen!!!! Särskilt som min blibande är borta 10 dagar åt gången i jobbet! Man skanar honom mer än vad man trodde man skulle göra.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2